דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באוזניים >> הסרת שיער באוזניים לא כואבת ולא מסוכנת
 
הרבה מכונים להסרת שיער אינם מבצעים טיפולים להסרת שיער באוזניים, הן בגלל שאין ברשותם את הראש המתאים לאזור זה והן בגלל שכמות הטיפולים הנדרשת להסרה באוזניים גדולה מאוד ביחס לאזורים אחרים ולכן סכום של כ 100 ₪ עבור טיפול אחד, המשולם עבור אזור זה במכונים, הוא מאוד גבוה וגם כאשר מבצעים 20 טיפולים, אי אפשר לבצע הסרה מוחלטת של השיער באוזניים.
מספר הטיפולים לאוזניים יכול להגיע גם ל 30 ואז עלות ההסרה מגיעה ל 3,000 ₪.
 
בדניש קוסמטיקס מודעים לבעיית המחיר הגבוה ולכן עלות הטיפול מאוד נמוך, פחות  70% משאר המכונים, רק 30 ₪ לטיפול, במבצע של 300 ₪ לעשרה טיפולים. לקבלת מידע על המבצע, יש להיכנס ל מחירון להסרת שיער
 
רבים מהגברים שיש להם שיער באוזניים, נוטים לתלוש אותם, במקרה הטוב ובמקרה הגרוע, יש שמגלחים אותם – דבר שמביא להתחזקות השערות ולעיבוין.
במידה ועל אפרכסת האוזן קיימות שערות פלומתיות ומגלחים אותן, הן יתעבו וגם יקבלו גוון כהה יותר ולכן הן יראו יותר לעין, אז מאוד כדאי להימנע מלגלח את האוזניים. מריחת משחה, או קרם להסרת שיער נותנת את אותו האפקט כמו הגילוח.
 
מילת המפתח היא "סבלנות" לקבלת תוצאה של אוזניים חלקות. במקרה הזה, אין זבנג וגמרנו ולכן כשמגיעים לטיפולי הסרת שיער באוזניים צריכים להגיע עם ידיעה ברורה מראש, שהתהליך הוא מתמשך ותוצאה יפה תתקבל רק לאחר חודש.
 
תדמיינו לעצמכם שיש לכם גינה ובה ישנם עשבים שוטים. מעשבים אותם והם חוזרים לצמוח שוב ושוב וזה לא נגמר אף פעם. הסיבה לכך היא שכמה שתעשבו את העשבים בגינה, תמיד ישארו שאריות של שורשים שיצמיחו מחדש עשבים שוטים.
הטיפול בשיער באוזניים מאוד דומה, אולם כאן אין אנו מטפלים בשיער, אלא בשורש ובכך אנו מונעים את התחדשותו. מכיוון שהשורש נמצא מתחת לעור, קיימות שתי אפשריות להגיע אליו. אפשרות אחת היא על ידי טיפול פולשני, תת עורי המתבצע במחט חשמלית והוא נקרא אפילציה במחט חשמלית. בטיפול זה מחדירים את המחט דרך נקבובית השערה, לכל שערה בודדת ומזרימים זרם חשמלי הצורב את אזור השורש. הטיפול בשיטה זו מאוד כואב ולעיתים משאיר צלקות בלתי הפיכות.
האפשרות השניה היא, לנצל את הפיגמנט הנמצא על השערה לצורך העברת אנרגיה אל השורש.
במצב זה צריך להתקיים תנאי אחד חשוב והוא שעל השערה קיים פיגמנט כהה. השיער צומח על האוזניים לא בגיל ההתבגרות, אלא בגילאי שלושים ומעלה ומכיוון שכך, קורה שהשיער מכיל גם פיגמנט לבן בכמות כל כך קטנה ולכן הוא עוד לא נראה לעין. הפיגמנט הלבן אינו מסוגל להעביר את האנרגיה אל השורש ולכן מהווה בכך נתק בהעברת האנרגיה. השיער ניראה כהה לכאורה, אולם קיים בו נתק בלתי נראה.
סביר להניח שאם יש על הקרקפת שיער לבן, חלק מהשיער שעל האוזניים שניראה כהה, מכיל פיגמנט לבן בריכוז נמוך. ככל שהטיפול יתבצע מוקדם, כך הסיכוי שיותר שערות יושמדו.
שיער המכיל פיגמנט כהה בריכוז גבוה, קולט את קרן האינפרא אדום שנמצאת בתוך הבזק האור שנפלט מהמכשיר להסרת שיער. הבזק זה תואם, במידת מה, את קרני השמש והשוני בין האור שבמכשיר לאור השמש הוא שבאור הנפלט מהמכשיר אין קרניים אולטרא סגולות (UV) שהן מסוכנות. כלומר, הטיפול אינו מסוכן מהסיבה שאין בו קרינה מייננת.
 
הטיפול גם אינו מזיק למערכת השמע הקיימת בתוך האוזן בגלל שהוא מתבצע באוזן החיצונית. מערכת השמע נמצאת מאחורי עור התוף בחלק הפנימי (האוזן התיכונה האמצעית והאוזן הפנימית).
תפקיד האוזן החיצונית עליה מבוצע הטיפול, מתבסס על צורת המבנה של האפרכסת והיא לקלוט את הטונים והצלילים שבחלל החיצון ולמרכז אותם לכיוון עור התוף בדומה למשפך.
במשך הטיפול מבוצעים הבזקים המשחררים אנרגיית חום שאינה מזיקה, באותה המידה כמו מקלחת חמה שהגוף מסוגל לספוג.
 
טיפול הסרת שיער באוזניים מבוצע בהתאמה לסיבולת של המטופלים לחום, בדומה לסיבולת שונה כשעושים מקלחת עם מים חמים, השונה בין אדם זה לאחר.
 
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים