דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> הסרת שיער מבצעים – ירון שיל. ממליץ
 
כבר כמה שנים שאני מתלבט בסוגיית הסרת השיער לצמיתות. פחדתי מכל המכונות והלייזרים למיניהם זה גם היה נראה לי נורא יקר. בינתיים המשכתי להסיר שיער בשעווה באופן קבוע, אחת לחודשיים אצל הקוסמטיקאית. ואז הבנתי שזה פשוט סבל לתלוש שיער כל הזמן ועדיף טיפול קבוע. ככה גם הפאדיחה שכל הנשים שרואות אותי נכנס אל נטלי מאחורי הפרגוד ותולש שיער תיפתר אחת ולתמיד, חשבתי לעצמי.
 
בגלל שאני כהה עור (שחום), התלבטתי במיוחד. פחדתי מכוויות, מאי הצלחה, מכך שהמכונה לא תתאים לסוג העור שלי.
 
עשיתי כמה בירורים באינטרנט והאתר שהיה נראה הכי רציני היה דניש קוסמטיקס.
 
אזרתי אומץ וחייגתי. מה יש להפסיד? לא היה מענה אבל היה תא קולי עם הנחיות מאד ברורות כיצד להשאיר הודעה. השארתי. כעבור שעתיים קיבלתי טלפון חזרה עם הפרטים המלאים כולל המחיר.
 
מאד התרשמתי מהישירות, הכנות והרצינות של מי שהציגה עצמה כדניאלה. התרשמתי גם מההבנה העמוקה שלה ברפואת העור אז הרגשתי שלפחות אני בידיים טובות. נוכלת היא לא.
 
כעבור 6 טיפולים בגב ובעורף, אני רואה תוצאות מדהימות. אני מתכוון להקשיב להנחיות המאד ברורות של דניאלה כיוון שהיא מבחינתי רכשה את אמוני.
 
קצת מרגיז החוסר גמישות שלה לאיחורים ולהנחות במחיר. אפרופו מחיר, אצלה המחיר היה הכי זול מכל המכונים שבדקתי. אבל אין אפס. בטיפולי הסרת שיער לצמיתות אני מעדיף איש מקצוע שמכבד את עצמו מאשר אחד שיעשה איתי קומבינות כי מהר מאד הקומבינות נהיות על חשבונך.
 
בקיצור אני ממליץ מאד, אבל לא למי שלא מסוגל לעמוד בזמנים.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים