דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בלייזר >> הסרת שיער בלייזר – הבהרת העור
 
לאחר תקופת הקיץ, לאחר שהשיזוף יורד, ניתן לראות באופן ברור, את נזקי השמש.
באזורי הגוף שנחשפו, מופיעים כתמי פיגמנטציה.
בשכבת העור התחתונה, ישנם תאים שנקראים תאים מלנוציטים, שתפקידם להגן על העור, על ידי יצור מלנין שיוצר את הפיגמנט. כאשר הפיגמנטים מתרבים, נוצרת היפר פיגמנטציה, שנקראת מלזמה והיא מופיעה בכל מקום שנחשף לשמש.
בפנים, ההיפר פיגמנטציה מופיעה בצורת כתמים, בעיקר באזורים שהעור דק, על עצמות הלחיים, על עצם האף, על עצם הסנטר, הצוואר, המצח ועל הדקולטה (המחשוף).
 
מלזמה מופיעה, בדרך כלל, אצל נשים במקרים הבאים: נטילת גלולות, טיפולי פריון, בתקופת ההיריון, נשים שעורן כהה ורגישות לבשמים והיא מופיעה לרוב, כתוצאה מחשיפה לשמש.
המלזמה מופיעה גם, מעל השפה העליונה, אצל נשים שמבצעות הסרת שיער בלייזר בשפם בשעווה, או בחוט וכשמפסיקים את הפעולות האלה, הכתמים נעלמים במשך הזמן.
 
מלזמה מכונה בשם  "אפקט הפרפר" בגלל הסימטריה שנוצרת בשוויון מראה הכתמים, של צדדים ימין ושמאל.
המלזמה נגרמת מהורמון האסטרוגן, המשמש קטליזטור ליצירת מלנין והיא קיימת אצל נשים עד גיל המעבר ולאחר מכן התופעה נעלמת, בגלל שרמת האסטרוגן יורדת בגוף.
 
ביכולתנו למגר את התופעה בתקופת החורף, על ידי הימנעות לחלוטין מחשיפה לשמש, בהתמרחות במסנני קרינה, בשימוש בחומרי הבהרה, בפילינג ובהסרה בלייזר.
השימוש בשיטה של פילינג בלייזר עדין, גורמת לפירוק ושבירת תאי המלנין. תאי המלנין אינם מתרבים ולכן לאחר פגיעה בהם, הם אינם מתחדשים, מערכת ההגנה על העור נפגעת וקיימת סכנה מחשיפה לשמש.
במקביל לקילוף בלייזר, משתמשים בחומרי הבהרה, למניעת היווצרות מלנין הגורם העיקרי לפיגמנטציה.
אולם ישנם מקרים שהסרת פיגמנטציה בלייזר עלולה לגרום לטראומה לעור לנשים שסובלות ממלזמה ואף להחמיר את הבעיה, לכן מומלץ לבצע אותה לנשים שסיימו את תקופת גיל המעבר.
 
בנוסף, הבהרת שיער והבהרת עור, נוצרת כאשר מבצעים הסרת שיער ב IPL הפוגעת, בין היתר במלנוציטים שגורמים ליצירת הפיגמנטים.
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים