דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לצמיתות >> אני כן מוכיחה שיש הסרת שיער לצמיתות
 
היום 25.12.2011 נתקלתי בכתבה שכותרתה "לצמיתות? ממש לא" שהתפרסמה בעיתון זמנים בריאים בעיתון ידיעות אחרונות ואני רוצה להגיד לכם שאני מוכנה להתעמת פנים מול פנים עם כל הרופאים המוזכרים בכתבה ולהוכיח להם בדרך מקצועית, כי הם טועים.
 
בכתבה אומר ד"ר דיוויד פרידמן, רופא עור ומנהל מרכז העור והלייזר, ששימש יועץ לחברת סינרון, יצרנית המכשיר הביתי ME ש: המונח "לצמיתות" עלול להטעות. אבל יחד עם זאת אומר (ואני מצטטת את הכתוב): "הטיפולים במכשירים הביתיים מסירים אחוז מסויים של השיער לצמיתות...המקום הקל והמתאים ביותר להסרה במכשירים הללו הוא אזור השוקיים. באזור הזה אנחנו יודעים שכעבור כחצי שנה של טיפול, בסביבות 30% מהשערות יוסרו לצמיתות"
אמירה זו שלעצמה בלבד רומזת שאכן קיימת אפשרות ל הסרת שיער לצמיתות ועוד במכשיר ביתי, שנחשב מכשיר חלש לעומת מכשיר תעשייתי.
ואם נמשיך את הטיפול מעבר לחצי שנה, בטח האחוזים יגדלו. מסקנה נובעת מכך, גם מניסיוני הלא מבוטל, שלא מספר הטיפולים הוא שקובע לקבלת הסרת שיער לצמיתות, אלא משך התקופה שמבוצעים בה הטיפולים.
 
בטיפולי הסרת שיער בלייזר מבצעים טיפול אחת לשלושה חודשים, כלומר, 4 טיפולים לשנה, 8 טיפולים לשנתיים, 12 טיפולים לשלוש שנים ו 16 טיפולים לארבע שנים.
לעומת זאת הטיפולים אצלי במכון מבוצעים בצפיפות שונה, כאשר מסיימים את הטיפולים לאחר 18 חודשים. כמובן שיש יוצאים מהכלל, כגון נערים ונערות, או נשים שהרו בתקופת הטיפולים וכדומה.
 
בסיום הטיפולים אני מוודא שנקבוביות השיער נאטמו לחלוטין, זאת על מנת להיות בטוחה שמשם לא תצאנה יותר שערות, גם אם בעתיד המטופל, או המטופלת יעברו שינויים הורמונאליים.
 
אני מבטלת לגמרי את האמירות של מספר טיפולים לקבלת תוצאה סופית וזאת מכיוון שאין למספר הטיפולים שום משמעות כבסיס שיכול לתת תוצאות מוגמרות.
האם מספר הטיפולים של ילדה בת 17 יכול להוות ממוצא למספר הטיפולים של אישה בגילי (53 וממוצא פולני/מרוקאי) ולתימני בן 32 ?
כל אדם שונה מחברו וגם אחים שונים זה מזה ולכן אני לא יכולה לתת תשובה חד משמעית כשאני נשאלת על מספר הטיפולים שיהיו לגבי לקוח/ה.
אני לא אפריח באוויר תשובה שתספק, רק על מנת להביא לקוחות אלי למכון, אבל אני כן יכולה לומר ללקוחות אם יהיו להם מספר טיפולים רב, רק לאחר שאבחון את שריפת השערות עם המכשיר בו אני עובדת. הבקרה הנכונה ביותר היא קרן האינפרא אדום שלא משקרת (פיזיקה גרידא) והיא נותנת את האינדיקציה הטובה ביותר לקליטת החום של הקרן.
 
עוד בכתבה על מכשירי השיער הביתיים מסביר ד"ר משה לפידות, מנהל יחידת הלייזר במרכז הרפואי רבין והנשיא הנבחר של האיגוד האירופי ללייזר ברפואת העור: "חלק מהמכשירים אינם מסוגלים כלל לספק אנרגיה שעשויה להביא תועלת למטופל, וחלקם בעלי אנרגיה סבירה. כך או כך, מכשירים אלה אינם יכולים להוות תחליף למכשירים המקצועיים הגדולים, ובוודאי שלא להסיר שיער לצמיתות, אלא לכל היותר להביא לשיפור זמני בצמיחת השיער לתקופה של כמה שבועות, תלוי באזור  המטופל, בגיל המטופל ובמאפייני השיער..." והוא מזהיר בהמשך הכתבה כשנשאל לגבי הסרת שיער באזור הפנים עם מכשיר ביתי: "הטיפול במכשירים הביתיים באזור הפנים, וגם בזרועות ובאזור הגב העליון, עלול במקרים מסוימים להביא לאפקט ריבאונד: בגלל האנרגיה הנמוכה של המכשירים הביתיים, הטיפול בהם באזורים האלה – בעיקר אצל נערות צעירות – עלול במקום להפחית את צמיחת השיער, דווקא להביא לתוצאה הפוכה, של עידוד הצמיחה".
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים