דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> הסרת שיער לצמיתות – טרנד אופנתי
 
 בחזית המכון "דניש קוסמטיקס", השוכן ברחוב הסחלב 8 שברעננה, עומדים לקוחות רבים שמתוכם נמנים צעירים טרנדיים עכשויים, אשר חיים ונושמים את המושג עור חלק ומראה של משי.
לקוחות אלו נלכדו כמו מגנט ברשת הפרסום ושטיפת המוח של המדיה האנושית המתקדמת, המועתקת ממוחם של בעלי המקצוע, המבקשים ליצור אוסף של אנשים רובוטים, בעלי סגנון של אמירה אופנתית, שכשעוברים לידם, חייבים לסובב את הראש לעוד מבט של התעניינות.
הסרת שיער לצמיתות נועדה על מנת להעביר את התחושה של מראה מוגמר, כמו שנראית הבטן השטוחה החשופה בעלת המראה המלוטש.
מאחורי המראה של הלבוש מהקולקציות בעלות מוניטין והתוויות עם מותגים מפורסמים, הגרביונים החושניים שמעצבים את הרגליים, הארנקים שנתלים על הכתפיים, הכובעים שמבליטים את תווי הפנים, הצעיפים שמתנופפים בשעת הליכה, מסתתר גוף חלק ואסתטי, הנותן הרגשה של ריחוף עילאי.
בהמשך לטרנד של הלבוש, שהושלם עם הסרת שיער באינפרא אדום, מוסיפים את פיתוח הגוף, לקבלת גימור נפלא.
בתפיסה של החברה, אישה שנראית טוב, היא אישה שלא ניתן להבחין בגילה, כמו תחפושת מתוחכמת עם אמירה שכולה סטייל אישי.
המאה הנוכחית היא של נשים מנצחות, המנהלות חיים עצמאיים, עם פעילות גבוהה בתחום המראה האסתטי, על מנת לשמר את הנשיות על פי קווי החיים המותווים והמונחים, שהולכים ותופחים ללא גבולות וללא מעצורים.
החיים התוססים של הפינוק, עם הדגש על ההתאמה האישית של סגנון יומיומי הדוהר כרכבת הרים ללא בלמים, מובילים אותנו אל עתיד שלא ידוע איך הוא ייגמר.
בבחירת עדיפותה של האישה, איזה אזור לבחור להחליק, ישנה את המחשבה, הדומה למסע קניות של אישה, שתמיד מוצאת את הדבר המתאים לה ביותר.
שילוב של אופנה עם טיפוח הגוף, תורמת רבות להענקת דימוי עצמי גבוה.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים