דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באינפרא אדום >> הסרת שיער באינפרא אדום על עור יבש
 

 

הסרת שיער באינפרא אדום מבוצעת על ידי חום ולכן הפעולה מייבשת את העור. ייבוש העור גורם לקילוף שלא נראה לעין והסרת התאים המתים ובכך ממריץ את התחדשות העור.
כאשר מגיעים לטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום כאשר כבר העור יבש מלכתחילה, הדבר גורם לקילוף נראה לעין, היות והיובש לאחר הטיפול יהיה חזק יותר ולא יראה באופן טבעי.
בטיפול עצמו, לאחר פליטת ההבזק, העור מאדים מעט כתוצאה מהחום הנפלט מקרני אינפרא אדום. מראה העור הוא בדומה מאוד, כמו לאחר מקלחת חמה. לאחר כמה דקות העור מתקרר והאודם נעלם.
חשיפה לשמש גורמת לייבוש העור וחשיפה ממושכת גורמת גם לקילופו.
בתקופת הטיפולים חשוב מאוד להימנע כליל מלהיחשף לשמש. גם אם אנו נמצאים רוב שעות היום במקום סגור, חשוב מאוד כשאנו יוצאים ממנו בשעות היום, רצוי לכסות את האברים בהם אנו מבצעים טיפולי הסרת שיער. האברים המועדים לחשיפה בתקופת הקיץ, הם הידיים, בגלל שאנו הולכים עם חולצות קצרות.
באם אנו נוהגים, אז יד שמאל שהיא קרובה לחלון, תהיה חשופה יותר מיד ימין. ואם אנו יושבים ליד הנהג, או ליד חלון, היד הקרובה לחלון תהיה כהה יותר מהשנייה.
 
בתקופת הקיץ כשהשמש זורחת, מספיקות דקות אחדות של חשיפה לשמש, על מנת לייבש לנו את העור ואז בטיפול, קרוב לודאי שהדבר יגרום לנו לכאב ואולי גם לקילוף.
מניסיון רב שנים בתחום הסרת שיער לצמיתות, לא קרה לי שמטופלים שנמנעו מלהיחשף לשמש, עורם התקלף, אולם כן קרה לי פעם שמטופלת שנחשפה לשמש, הרגישה בטיפול את החום יותר מבכרגיל ולאחר ימים ספורים התקלף לה העור, בדומה לקילוף משיזוף.
 
הדוגמא זכורה לי היטב, כי היתה יחידה שקרתה לי ולכן החלטתי לספר עליה:
מטופלת שסיימה טיפולי הסרת שיער בבית השחי, הסרת שיער במפשעה ו הסרת שיער בפנים ושבאותה התקופה צירפה גם את בעלה לטיפולי הסרת שיער בגב.
לאחר שהייתה מרוצה, החליטה לעשות הסרת שיער בידיים. היא התחילה את הטיפולים בסוף אוקטובר 2009 בתקופה נוחה, שהימים לא חמים. ביולי 2010 היא הגיע לטיפול כשהידיים שלה לא היו שזופות, אולם צבען היה מעט כהה יותר והעור היה יבש יותר מהרגיל. היא נשאלה על ידי אם נחשפה לשמש והיא אמרה לי שטיילה בגופייה, בשבת האחרונה עם בנה הקטן בגן המשחקים.
היו בידי שתי אפשרויות, האחת לבטל לה את הטיפול והשנייה לבצע טיפול ברמה של לקוח כהה עור. בחרתי באפשרות השנייה וציינתי לפניה שאם הטיפול יהיה כואב לה, נצטרך להפסיק אותו.
כמובן שבמצב כזה הטיפול התבצע ברמת חום נמוכה מהרגיל, אבל למרות כל זה, די כאב לה בטיפול, אבל היא התעקשה להמשיך אותו.
אני הבהרתי לה שסביר להניח שאם נמשיך את הטיפול, יהיו לה קילופים. ואומנם כשהגיעה לטיפול הבא, ראיתי כתמים בהירים יותר על הידיים שלה, שהן תוצאה של הקילוף שהיה.
 
מצב של קילוף, כמו במקרה הזה, הוא דבר שחולף וחוזר למצב הטבעי, אבל למרות שהמצב הפיך, אני מזהירה את הלקוחות שאם יחשפו לשמש, גם למספר דקות, זה מה שעלול לקרות להם וצריך לקחת בחשבון את הנושא הזה, טרם תחילת הטיפולים.
 
לקבלת מחיר ללחוץ על: הסרת שיער מחירים
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים