דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בשפם
הסרת שיער בשפם          
 
במציאות היומיומית אזור הפנים הוא החשוף ביותר לעין וכל שינוי שאינו בגדר האסתטי, גורם למטרד ולאי תחושת נוחות. מפצעונים, חספוס עור, צלקות ושיעור יתר בפנים, בפרט שהוא קיים אצל נשים. שיעור בפנים אופייני לגברים וכאשר הוא מופיע אצל נשים, הדבר נותן כמעין מראה גברי ומוריד מהנשיות לה אנו הבנות שואפות ולכן הכתבה הזו מתייחס לנשים ולא לגברים.
 
שיער בפנים מופיע באזור השפם, הסנטר, הלחיים והפאות ולכן מכונה בקיצור שסלפ.
שפם סנטר לחיים פאות.
מכל האזורים המוזכרים, השפם הוא הבעייתי ביותר ואחריו הסנטר. בדרך כלל השיער בשפם גדל בפלומתיות והשיער בסנטר הוא מעובה יותר וזה באופן של צמיחה טבעית. במקרה שמורטים את השיער בשעווה, השיער שגדל נשאר בעובי הטבעי שלו, אולם במידה ומגלחים את השיער, השיער שיצמח לאחר מכן יהיה מעובה וזיפי יותר משהיה.
הסכין שעוברת על העור אינה מורידה רק את השיער, אלא גם מגלחת את שכבת העור העליונה של התאים היבשים שנותנת לנו הגנה מפני התנאים החיצוניים ובכך הגילוח גורם לקילוף העור. שכבת העור העליונה שנחוצה לגוף האדם, מתחדשת מאליה וייצור התאים מואץ לצורך הגעה למצב הקודם. תהליך זה נקרא הומאוסטזיס שנועד להחזיר את המצב לקדמותו.
התאים שבונים את העור, הם אותם התאים שבונים גם את השיער ולכן התחדשות השכבה של העור מחזקת גם את התאים של השיער.
השיער אצל נערים שטרם התגלחו, הוא שיער פלומתי דק והגילוח הראשוני מעבה את השיער. ככל שחוזרים על פעולת הגילוח השיער מתחזק עד לגבול המכסימאלי שמתאפשר לו מבחינה פיזיולוגית.
 
על טעות אחת של נשים שמגלחות את השיער בשפם, כמו כל אזור אחר, משלמים בקביעות כל החיים.
עוד טעות נפוצה, היא הסרת שיער במשחה. המשחה מכילה חומר קרטאוליטי. חומר זה הוא אנזים המפרק את החלבון שממנו בנויים תאי העור והשיער ושימוש במשחה זהה לפעולת הגילוח בסכין.
הגילוח נחשב פעולה מכנית בעוד שהמשחה היא פעולה אנזימתית והתוצאה זהה בשניהם.
 
הפתרון לצמיחת שיער בשפם, הוא הסרת שיער בשפם לצמיתות.
בתהליך זה אנו ממיתים את התאים הבונים את השורש מתחת לפני העור. טיפול אחד אחת לחודש לא יעזור מכיוון שהשיער על הפנים גדל כל כך מהר מאוד בגלל כמות ההורמונים הפעילים בהבניית השיער. עד יעבור חודש, התחדשות השיער תנצח ותגבר על התאים שהמתנו.
על מנת לגבור על פעילות ההורמונים באזור השפם, חייבים לבצע טיפול אחת לשבוע. טיפול בתדירות גבוהה בהתחלה מקטינה מאוד את כמות התאים שמתחדשים בשורש.
מספיק לחזור על הפעולה, אחת לשבוע, 4 פעמים ואחר כך לבצע הסרת שיער בשפם אחת לשבועיים כפעמיים ואח"כ להרחיק בהדרגה, כל זאת בהתאם לצמיחה הספציפית של המטופלת.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים