דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באוזניים >> הסרת שיער באוזניים – מבצע 300 ש"ח ל 10 טיפולים
 
מהרו פן תפספסו !!! עכשיו (17.05.2011) יצא מבצע שובר קופות. הביקוש להסרת שיער באוזניים הולך ומתעצם וחבל לא לנצל את המבצע חסר התקדים. עלות עשרה טיפולים, בתשלום מראש הוא 300 ₪ בלבד והוא סכום פעוט לכל הדעות.
הטיפול לכל אוזן נמשך דקה אחת בלבד ולכן ניתן לעשות אותו גם בשעות העבודה, בהפסקת צהריים כ lunch time treatment. החניה ברחוב בו שוכן המכון זמינה ואינה כלולה בתשלום. מרגע שהגעתם למכון, תסיימו את הטיפול תוך דקות ספורות וכל שעליכם לעשות הוא לדייק בזמן. הקבלה נערכת בשיטת הסרט הנע כאשר לכל מטופל מוקצבות רק 15 דקות, שהן מעל הדרוש ולכן אתם צריכים להגיע למועד הטיפול 5 דקות קודם לטיפול וזאת על מנת שלא תפספסו את תורכם.
את הטיפול לא מרגישים כלל ואין אדמומיות, או כל סימן היכר שהתבצע עליכם טיפול.
אין הכנות מיוחדות לקראת הטיפולים, חוץ מההכנה לקראת הטיפול הראשון שאז צריך לגזור את השיער לגובה מינימאלי.
בטיפול הראשון השיער שקיבל טיפול נשרף ומתכהה יותר והחלק שנשרף מתפחם ומתפורר ולכן בטיפול השני קצה השערה הוא כהה יותר והאפקט בטיפול השני גבוה יותר וכן הלאה והלאה.
מצב זה נקרא אפקט הגפרור: כשמדליקים גפרור, לאחר שהוא נכבה, קצהו שחור והוא מפוחם ולכן בגלל שהוא מתפורר הוא מתנתק. כך גם יקרה לשיער באוזניכם, הוא ינשור והאזור יראה נקי משערות.
חשוב לבצע בהתחלה טיפולים צפופים ולגרום לשורשי השערות לזעזוע שיעייף ויתיש את שורשי השערות, דבר המשפיע על תהליך הצמיחה.
הזמן המתאים ביותר לטיפולי הסרת שיער באוזניים, הוא כאשר מבצבצות באוזניכם השערות הראשונות.
לאחר כמה שנים שהן מופיעות, הן מתחילות להלבין ואז כבר מאוחר מידי. אל תחכו שצבע הלבן יופיע וישלוט, אלא הקדימו תרופה למכה. קרן אינפרא אדום הפועלת ב הסרת שיער בלייזר וב הסרת שיער ב IPL אינה משפיעה על שיער לבן. לעיתים הפיגמנט הלבן ישנו, אבל בגלל שהוא בכמות נמוכה הוא עוד לא ניראה לעין, אבל הוא קיים ומהווה נתק בהעברת אנרגיית החום של קרני אינפרא אדום.
 
את השיער באוזניים לא ניתן להסתיר והוא גלוי לעיני כל. הוא לא רק שהוא דוחה, הוא גם מסגיר לכולם את גילנו המתקדם. השיער באוזניים ניראה כמו מחושים של בעלי חיים והוא לא מתאים לתקופה של זמננו לכן, הפסיקו להתעסק והפסיקו להיות מוטרדים משיער באוזניים והתחילו בטיפולי הסרת השיער באוזניים.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים