דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בחזה >> הסרת שיער בחזה בשיא המהירות
 

הרבה שמות, שמאחוריהם ישנם לקוחות שהיו בעבר, וכן גם לקוחות קיימים, מוכיחים שריווחי ומשתלם לעשות טיפולי הסרת שיער במכון דניש קוסמטיקס מהרבה סיבות שאחת מהן היא המחיר. בטיפולי הסרת שיער בחזה ישנו גם מבצע נמוך בהחלט המתפרסם באתר. ואל תשכחו גם את "מבצע קידום" שתמורת ההשתתפות בו תקבלו טיפול חינם, או זיכוי של 40 ₪ בתעריף מוזל, או 50 ₪ במחיר רגיל.

אפילו שאתם גרים בתל אביב וסביבתה קל ומהיר מאוד להגיע למכון דניש קוסמטיקס הנמצא ברעננה ושקרוב ליציאה מאיילון צפון. אם החלטתם לעשות בו את הטיפולים, גם שמצב עורכם הוא רגיש ואתם כהה עור, זהו המקום האידיאלי. דניאלה הט שהיא מומחית בתחום ובעלת העסק מבטיחה לכם שלא תהיה לכם כל בעיה ושיש אצלה טיפולי הסרת שיער ללא כאבים המותאמים באופן אישי ושלא יהיו לכם ספקות בעניין ההשפעה והכאב. נסו חינם קטע באזור שאתם מעוניינים לעשות ותיווכחו.
בשיחה הראשונה שלכם בטלפון הכינו רשימת שאלות ודניאלה תשיב עליהן בשמחה ובמלא הסבלנות, קחו לכם זמן, כי שיחה עם דניאלה יכולה בקלות להגיע לחצי שעה של שיחה.
במכון חשוב מאוד להגיע חמש דקות קודם לתור, בגלל שאתם תכנסו בדיוק בשעה היעודה.
אם תגיעו קודם יש חומר קריאה בפינת ההמתנה, דניאלה כבר תפתח לכם את הדלת בחיוך ולא תיתן לכם להתייבש בחוץ.
גברים מספרים שכבר התנסו בעבר ב הסרת שיער בלייזר ושהם מאוד פוחדים שיכאב להם, אז תירגעו כי לידיעה כללית המרחק בין טיפולי לייזר לטיפולי IPL הם כמו המרחק בין שמיים לארץ.
קודם לטיפולים אתם תכנסו למשרד, ושם תקבלו הסבר מפורט על הטיפול ואיך המכשיר עובד. לאחר שתקבלו את ההבזק הראשון, בטוח שהפחד שלכם יפוג.
בזמן הטיפול תרגישו נוח וחופשי לפטפט וכך לא תרגישו אפילו איך הזמן עובר, ולאחר שיגמר הטיפול תהיו מבסוטים ותצטערו למה לא התחלתם עוד קודם.
מכון דניש קוסמטיקס מאחל לכם טיפול רך ונעים.

 
חזה ובטן - מראה לאחר טיפול שישי - ללא גילוח לפני הטיפול


חזה ובטן - מראה לאחר טיפול שני - ללא גילוח וזו רק ההתחלה

חזה ובטן - מראה לאחר חודשיים - בוצע גילוח לפני טיפול ראשון בלבד

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים