דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מחירון להסרת שיער
מחירון להסרת שיער          
 

 

אנשים מחפשים באינטרנט חומרים בקשר להסרת שיער ומאבדים את הצפון. החומר הכתוב והטקסט מאוד שטחי ואינו ממצא מספיק. במרבית המקרים, הוא אינו נותן מענה על כל השאלות. התחרות היא כל כך גדולה והמידע החסר, הוא זה שגורם ליצור קשר עם המכונים. חוסר המידע מאלץ את המחפש באינטרנט ליזום, בלית ברירה ולבצע את הפעולה, שמלכתחילה תוכננה כך והייתה מיועדת לגרום לגולשים. ובזאת גברותי ורבותי הנכבדים, המכונים נוחלים הצלחה.
קרטל הסרת שיער בהבנה ובתפיסה משותפת, הגובלת בשתיקה, לבעיית התחרות הענפה בתחום הסרת שיער, מוצאת פיתרון העונה לבקשתם של המכונים – שהגולש ייזום את הקשר הראשוני לקבלת תשובות לשאלותיו.
כאשר לא יודעים משהו בנושא חשוב מסויים, בדרך כלל מחפשים תשובות באתרים, אז למה לתת לגולש את התשובות מראש. אולי התשובות באתר הספציפי לא יהיו מספקות ואז הוא יבחר באתר אחר ולכן על מנת למנוע מהמכון מלפספס לקוחות הם נוטים לא לתת את המידע מראש.
מצב דומם מול טקסט, אין בו חיים ואין בו ליצור ריגוש, לעומת קול נשי, בדרך כלל קול צעיר מפתה, שמתמחה בלהפיח ריגוש במתקשר וגורם לקשר ראשוני. קשר קול ראשוני זה, ללא קשר עין, גורם למתקשר לסקרנות ותשוקה לגלות עניין מה.
הקול שעונה למתעניין אין בו בעקרון שום אסמכתא מקצועית והוא נועד מלכתחילה ללכוד גרידא את יוצר הקשר.
מהו העניין הראשוני בתחום הסרת שיער, אם לא נושא מחירון להסרת שיער ?
נושא המחירים לטיפולי הסרת שיער, הוא זה שגורם ללקוחות להחליט אם לבצע במכון זה, או אחר את הטיפולים. נושא מספר הטיפולים להסרת שיער הוא הגורם השני שמעניין את הלקוחות. ומספר הטיפולים ללקוחות אינו ידוע מראש והוא פרמטר הקובע סופית את עלות הטיפולים ואותו ניתן לחשב, אך ורק בתום סדרת הטיפולים.
אני, אתה, הוא, הם ואנחנו, לא קורצנו מאותו החומר ולכן אין אנו משוכפלים, כך שמספר הטיפולים יכול להיות זהה. קרן אינפרא אדום בטיפולי לייזר, או בטיפולי IPL (שאר השיטות "כביכול"), אינה משפיעה באופן זהה על המטופלים ולכן, זכרו היטב שתשובה למספר הטיפולים להסרת שיער, כברירת מחדל, אינה רלוונטית ואינה מקצועית.
תקופת הטיפולים תהיה נכונה יותר להגדרת עלות טיפולי הסרת שיער הסופית. כך למשל, אם נבחר לבצע כל חודש טיפול אחד, בשנה אחת מספר הטיפולים יהיה 12.
האם קיימת הסרת שיער לצמיתות בשנה אחת? התשובה שלילית, ולכן מספר הטיפולים אינו רלוונטי.
מאחר וחיי השערה מובנים על תקופות של מחזוריות של שלושה חודשים, מיום נשירה של שערה בודדת ועד לצמיחתה המחודשת, ומאחר שקיימים בגוף האדם, בממוצע, לפחות שישה מחזורים כאלה, אז לצורך כיסוי כל השערות בגוף חייבים לבצע סדרת טיפולים לפחות 18 חודשים, שהם שנה וחצי – (3 חודשים מיום הנשירה ועד לצמיחה, כפול 6 מחזורים כלליים המכסים את רוב כמות השיער שבגוף האדם).
 
המאמר נכתב על ידי דניאלה הט, שהיא הבעלים של "דניש קוסמטיקס". אצלה תקבלו שירות אישי וייחודי, מכיוון ודניאלה נושאת על דגלה את סמלי ה: הכוונה והדרכה מקצועית, אמינות, שקיפות, מחירים ומבצעים מוזלים, הצלחה בטיפולים, הרגשה ביתית, תוצאות מהירות והרבה אהבה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים