דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מחירון להסרת שיער >> מחירון להסרת שיער בישבן
 
אחת הסיבות שמביאה אותנו לחשוב על הסרת שיער בישבן, היא חשיפת הישבן במערכת יחסים מינית. לרוב השיער בישבן נראה יותר בולט אצל הגברים מאשר אצל הנשים עקב פעילות הורמונאלית זכרית גבוהה. רמת הורמון הטסטוסטרון באזור זה גבוהה יותר והוא זה הגורם לצמיחת שיער.
המצאות שיער בישבן היא דבר נורמאלי לחלוטין, אבל כשהוא קיים בכמות העולה על הסביר, הדבר גורם לנשירה מוגברת, בפרט לאחר ניגוב, בעת הרחצה ובהישארותו על הסדין במיטה, בחשיפת הישבן במקלחות ציבוריות ובחשיפה בשעת מגע מיני.
 
השיער אינו מפוזר על הישבן בצורה אחידה. האזורים השעירים ביותר קרובים יותר לפי הטבעת וככל שמתרחקים ממנו לעבר צידי הגוף ריכוז השיער דליל יותר, דק יותר ובהיר יותר.
מכיוון שבטיפולי הסרת שיער המגמה היא להשמיד את השורש, השערה מהווה כמעין אנטנה לקליטת הקרן המופצת ממכשיר הסרת שיער. הקרן המשפיעה על צמיחת השיער נקראת קרן אינפרא אדום ובטיפול, הפיגמנט (הכהה בלבד) הקיים על השערה מהווה מקור לקליטת הקרן. באם השיער בצבע כהה הוא יקלוט כמות גבוהה יותר של הקרן וככל שהשיער מתבהר, מסת הקליטה יורדת ובהתאמה גם רמת ההשפעה.
שיפור בצמיחה בטיפולי הסרת שיער בישבן מקבלים מהר יותר מאזורים חשופים, כגון הגפיים, שם ישנה חשיפה לשמש ולכן העור השזוף בעל הפיגמנט הכהה בגפיים מקטין את רמת הקליטה של השיער בכך שהוא "גונב" את הקרניים המיועדות ל הסרת שיער.
 
ישנה אפשרות לבצע באופן כללי הסרת שיער לצמיתות בתקופת הקיץ, אולם צריך להימנע מלהיחשף לשמש. כמובן שהישבן שלעצמו אינו נחשף לשמש, אבל צריך לדעת ששהייה בשמש בלבד גורמת להתחזקות שורשי השיער. כשהגוף מקבל קרינת UV, הוא מייצר ויטמין D שגורם להתחזקות שורשי השיער ובכך מגדיל את מספר הטיפולים ומאריך את התקופה של כל סדרת הטיפולים.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים