דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ברגליים >> הסרת שיער ברגליים - שוקיים וירכיים
 
הרגליים מתחלקות לשתיים – האזור העליון שנקרא ירכיים והאזור התחתון שנקרא שוקיים.
בטיפולי הסרת שיער ברגליים קיימים הבדלים ניכרים בהשפעת קרן הלייזר, שהיא קרן אינפרא אדום, במבחן התוצאה בין הירכיים לשוקיים.
 
השיער בירכיים גדל בצפיפות, בעובי ובצבע באופן שונה והוא אינו אחיד על כל השטח. באזור הירכיים בשטחים שהשיער דק ובהיר יותר, הוא קולט פחות את קרן אינפרא אדום. כאשר רמת הקליטה נמוכה, הדבר משפיע על התוצאה ומביא למספר טיפולים רב יותר מהרגיל. התוצאה נראית לעין בצורה לא אחידה, כאשר בין הרגליים, בחלק הפנימי של הירכיים, שם השיער עבה וזיפי יותר, תתקבל תוצאה מהירה לעומת צידי הירכיים החיצוניים, שם השיער דקיק ובהיר יותר.
בנוסף קיימת נטייה בירכיים החיצוניים, אצל רוב הנשים, להתפוצצות נימי דם, כתגובה לחום ושם המטפלים צריכים לעבוד בזהירות יתר.
 
בשוקיים השיער מעובה יותר וגם כהה יותר ורמת ספיגת קרן אינפרא אדום גבוהה והתוצאה בהפחתת השיער ניכרת מהר. התוצאה להתקרחות באזור זה בטיפולי הסרת שיער ברגליים ובכלל הגוף, היא הטובה ביותר והמהירה ביותר. באזור זה רמת ההורמונים המיניים נמוכה ביותר בגוף. רמת הורמון הטסטוסטרון, הפעיל בצמיחת השיער בשוקיים נמוכה כי השוקיים אינם מהווים איבר מטרה מיני.
 
באזור הברכיים הסרת השיער מורכבת יותר, היות והשורשים עמוקים יותר והתפשטות הקרן לעומק זה נמוכה. כאשר מקישים על הברך היא מגיבה חזק עקב רפלקס של המערכת העצבית. בברכיים קיימת מערכת עצבים המגיבה חזק יותר לחום ולכאב ובטיפול צריכים להוריד את רמת החום באזור זה.
 
משום מה, תמוה שאנשים בכלל ונשים בפרט, אינם בוחרים בטיפולי הסרת שיער ברגליים כבחירה ראשונית ובעדיפות ראשונה בטיפולים, כי במבחן התוצאה, הרגליים אינן נחשבות כאזור בעייתי בהסרת שיער לצמיתות. ככלל, איזור הגפיים – הידיים והרגליים – הם החשופים ביותר (להוציא את איזור הפנים) והצורך להחליק אותם הוא הגבוה ביותר. התשובה לכך טמונה כנראה, בעלות הגבוהה של הטיפולים.
 
 
 
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים