דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער – דילול שיער >> דילול שיער במהירות
 

 

דילול שיער הוא תהליך זהה להסרת שיער לצמיתות וההבדל ביניהם הוא משך התקופה של הטיפולים. ההסרה מתבצעת בדומה ובאותו האופן, גם של ההכנות לקראת הטיפולים וגם של המרווחים שבין הטיפולים. לאחר שרואים נסיגה קיצונית של צמיחת השיער, אפשר להזיז את המרווחים שבין הטיפולים. נסיגת השיער היא שונה בין אדם אחד לאחר ותלויה ברמת הפיגמנט הכהה שבתוך השיער, כאשר אין להסיק מכך ששיער שחור נושא פיגמנט שחור בלבד. צבע השיער שניראה בעין שלנו, תמיד שותפים לו פיגמנטים נוספים שמעורבבים יחד, אבל בגלל שהפיגמנט הכהה הוא דומיננטי, הוא משתלט על הפיגמנטים האחרים ולכן אין אנו רואים את שאר הגוונים.
 
לרוב, הגברים הם שנוהגים לבצע דילול שיער, מאחר שהם רוצים להמשיך להיראות גבריים ומראה של עור חלק, לדעתם, משייך אותם למין הנשי.
נושא של דילול שיער שונה גם בדרישה הסופית לה כל מטופל מצפה ולכן צריך להיות תיאום והבנה בין המטופל למטפל/ת שיביא לשיתוף פעולה. קיים פחד אצל המטופל, שמא ידללו לו את השיער יותר מידי. החשש הזה חזק כאשר קיימת נסיגת שיער מהירה והמטופל חושב שהשטחים בהם חלה נסיגה, לא ישובו יותר לצמוח. תמיד בתחילת הטיפולים נסיגת השיער מהירה יותר, משום שהשפעת קרני אינפרא אדום, הן בלייזר והן ב IPL, חזקה יותר עקב עובי השיער וכמות הפיגמנט הכהה המצוי בו, שמשתנים ופוחתים ככל שמספר הטיפולים עולה. הפיגמנט ככלל, בתחום הסרת שיער לצמיתות מהווה את הגורם המשפיע ביותר בטיפולים ושאר הסיבות הן משניות בחשיבותן.
 
כשמגיעים לשלב בטיפולי דילול שיער, שהשיער הופך להיות דק, אסור להמשיך לגלח אותו כהכנה לקראת הטיפולים. השיער אינו גדל באופן שווה בכל אזורי הדילול ולכן הגילוח מקשה על אבחון וההשוואה בין אזורים שגדל בהם יותר, לבין אזורים שגדל בהם פחות. במהלך הטיפול יבוצע טיפול בדרגות חום שונות, כך שבאזורים בהם הצמיחה גבוהה, דרגת החום תהיה גם גבוהה ובאזורים שכמות הצמיחה ירודה, לא יבוצע טיפול כלל, או שיבוצע בדרגת חום נמוכה, הכל בהתאמה ובשיתוף פעולה עם הפציינט.
 
לקראת הטיפולים האחרונים של דילול השיער, נותנים לגוף מנוחה מהטיפולים, בהתחלה לשלושה חודשים ואחר כך ליותר, באופן ספציפי לכל מטופל. בהפסקת החודשים הללו מחכים לראות אם תופיע פתאום צמיחה בחלק מסויים שבאזור הטיפול ואם אכן הופיע צמיחה, הטיפול יבוצע רק בשטח שהצמיח שיער בשונה משאר האזור ובאופן נקודתי בלבד.
חשוב מאוד שהלקוח יהיה מרוצה מהשינוי ולכן עדיף להסיר פחות, מאשר יותר מידי וזאת מחשש שאם הסרנו יתר על מידה, המצב יהיה בלתי הפיך.
 
המטופל צריך לקבל תשובה מספקת לכל שאלה שהוא שואל ואם הוא לא הבין את התשובה, עליו לחזור שוב על השאלה, עד שירגיש ביטחון. ביטחון נותן שקט ומביא לאמון הדדי בין הצדדים, שבסופו של דבר יוביל להצלחת הטיפולים.
 
ביוני 2011 יצא מכון דניש קוסמטיקס במבצע ל דילול שיער בבית השחי במחיר 30 ₪ לטיפול.
 
הסרת שיער בבית השחי מביאה לכיווץ נקבוביות השיער. נקבוביות השיער נסגרות ונאטמות ולא מתאפשר לשיער לחזור ולצמוח בשנית. כשכמות הנקבוביות פוחתת, חלה ירידה משמעותית גם בכמות הזיעה המופרשת על ידי הגוף לאזור בית השחי.

 
דילול שיער ברגליים לגברים - מבט קדמי - לאחר 2 טיפולים

דילול שיער בשוקיים לגברים - מבט קדמי - לאחר 2 טיפולים


דילול שיער בשוקיים לגברים - מבט קדמי - תקריב - לאחר 2 טיפולים


דילול שיער בשוקיים לגברים - מבט קדמי - תקריב - לאחר 2 טיפולים


דילול שיער בשוקיים לגברים - מבט אחורי - לאחר 2 טיפולים


דילול שיער בירכיים לגברים - מבט אחורי - לאחר 2 טיפולים


דילול שיער בירכיים לגברים - מבט אחורי תקריב - לאחר 2 טיפולים





 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים