דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בפי הטבעת
הסרת שיער בפי הטבעת          
 

הסרת שיער בישבן הינה אחת מהמובילות באברי הגוף והיא בקשה, של לקוחות רבים, שהולכת וגוברת במכוני הסרת שיער בלייזר.

נגמרה כבר הבושה אצל הנשים וכך אצל הגברים ואין מנוס, חייבים אנו לשפר את המראה ולתת לעצמנו את ההרגשה של הביטחון העצמי. הסרת שיער בישבן תשחרר אתכם מאי הנוחות של הזעת יתר, גירוד, פצעונים וכמובן גם מהמראה הלא אסתטי. הישבן הוא איבר שמוסתר באופן כללי ולכן צבעו בהיר יותר מחלקים אחרים שבגוף ומסיבה זו הסרת שיער בישבן מביאה תוצאות מאוד מהירות.
הסרת שיער בישבן אינה כוללת את אזור פי הטבעת, שבדרך כלל הוא שעיר יותר מהישבן ולכן מומלץ כשעושים הסרת שיער בישבן, לצרף גם את פי הטבעת וכשלא מבצעים הסרת שיער בפי הטבעת, המראה הכללי של הישבן נותר ללא גימור.
ביחסים אינטימיים עם בת הזוג, או עם בן הזוג, מבצעים תנוחות שמשתמשים באברים אלו ואנשים רבים נמנעים מתנוחות מסוימות, בגלל שיעור היתר. ואם כבר חושבים על פיתרון בתגלחת, הגילוח באזור זה חייב להתבצע ביום האקט המיני, זאת מאחר שצמיחת השיער בישבן גורמת לזיפים ולאי נוחות במשגל, דבר שמעכיר את האווירה.
בנות ובני הזוג שפשוט חוששים מלהגיע לסיטואציה אינטימית בגלל ישבן ופי טבעת שעירים, יודעים עכשיו כי הפיתרון הוא זמין ומקובל וחבל להם לעצור את עצמם מכך.
 
הביטחון העצמי אצל הנשים והגברים גבוה יותר כשמדובר על ישבן חלק, כך לדוגמא, כשאנו בבגד הים והישבן שלנו נחשף מעט וניגלה לעיניי כל בחוף הים, לא יהווה הדבר הטרדה מכך. ישבן חלק הוא ישבן סקסי לכל הדעות ומהווה מקור למשיכה אצל שני בני המין.
 
אל תתביישו לפנות למכוני הסרת שיער, אתם לא תהיו הראשונים וגם לא האחרונים.
אמנם ישנם מכונים שלא פתוחים עדיין לבצע הסרת שיער בישבן בגלל שהאזור מרתיע את המטפלים, אבל במכון "דניש קוסמטיקס" לא נרתעים משום חלק בגוף האדם.
 
שלושה ימים לפני הטיפול צריך להקפיד להתגלח ויש להיזהר שלא להיפצע מסכין הגילוח. אסור בתכלית האיסור לבצע הסרת שיער בכל אזור בגוף על עור שרקמתו פתוחה. לפני הגילוח צריך להסתבן פעם ראשונה ולשטוף את הסבון שנושא עמו את הפרשות וריחות הגוף במים זורמים ולאחר מכן לסבן שנית וכאשר האזור נקי ומצופה בסבון הגורם להחלקה ולהקלה בגילוח, יש לגלחו. סבון ג'ל תינוקות (לא תחליב) מתאים ומומלץ במיוחד לאנשים רגישים. אנשים שמפתחים פצעונים לאחר הגילוח מומלץ לבצע את הגילוח לפני השינה ולאחר הגילוח יש להימנע מללבוש תחתונים. תחתונים בדרך כלל גורמים לגירוי ובנוסף מונעים אוורור. לאחר הגילוח צריך ללבוש בגד רחב, כמו שרוואל, או בוקסר. ביום הגילוח יש להימנע מלקיים יחסי מין, הגורמים להפרשות הגוף לחדור דרך נקבוביות השיער שעוד לא נאטמו מהגילוח.
חובה להגיע לטיפולי הסרת שיער בפי הטבעת ממש לאחר המקלחת !!!. חשוב מאוד להתקלח במים זורמים ולסבן את האזור היטב. מגבוני טישיו אינם מסירים מספיק טוב את שאריות הצואה, (אם יש) וכן הם אינם מסירים גם את ריח ההפרשות. אם לא מתרחצים לפני הטיפול, הדבר מורגש בחדר הטיפולים על ידי הריח המתפזר, כתוצאה מהמאוורר השואב את האוויר לצורך קירור הראש של המכשיר.
טיפולי הסרת שיער בישבן מתבצעים כשהמטופל נמצא בשכיבה על הבטן ונמשך בין 20 דקות ל 30 דקות, תלוי בשטח הישבן וטיפולי הסרת שיער בפי הטבעת מתבצע כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ומשך הטיפול הוא 5 דקות לכל היותר.
הפעם הראשונה בלבד יכולה לגרום לאי נעימות למטופל, אחר כך מתרגלים.
אל תשכחו, אתם לא הראשונים.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים