דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מכשירים >> מכשיר להסרת שיער ביתי me
 

 

מכשיר להסרת שיער ביתי me מוגדר כמכשיר מקצועי ואכן כהגדרתו הוא כך: מכשיר ביתי מקצועי. הקריטריונים ל "ביתי" שונים מהקריטריונים ל "תעשייתי" והדרישות המקסימאליות למכשיר ביתי שנקבעו בחוק, אסור להם, מבחינה בטיחותית לעבור את רמת העוצמות שעלולות לגרום לנזק לאדם הפשוט, שאינו מיומן. לכן המכשיר ה"ביתי" חייב להיות מכשיר עם עוצמות ויכולות נמוכות בהרבה מהמכשיר ה"תעשייתי".
בגלל שהמכשירים התעשייתיים הם בעלי עוצמות עבודה גבוהות יותר, נדרשת לאדם המתפעל אותם לעבור הכשרה מקצועית. המכשירים התעשייתיים גם חייבים לעבור בקרת פיקוח תקופתי שנועדה לכייל את המכשירים שיהיו מדויקים מאוד בעבודתם.
 
מכשיר להסרת שיער ביתי me אינו מסוכן בגלל שהוא חלש ואינו יכול לגרום לנזק ברמת סיכון גבוהה ולכן הוא משווק לציבור הרחב באופן חופשי. משקלו של המכשיר הוא 1.71 ק"ג והוא מאוד קל יחסית בגלל שהספק שמותקן בו, הוא ספק קטן וכבלי ההספק שבו הם קטנים בגלל שכמות הטעינה שלהם היא נמוכה לצורך קבלת ההצתה שגורמת להבזק האור.
אורכי הגל שבהבזק האור ב מכשיר להסרת שיער ביתי me הוא אומנם ארוך ומגיע ל 1,200 ננומטר, אולם רמת האנרגיה של הג'אול (joule) שלו מאוד נמוכה והיא מגיע לכל היותר ל 9J בעוד שבמכשירים התעשייתיים קיימים מכשירים שמגיעים ל 80J. ג'אול היא יחידת אנרגיה הנמדדת במעבר זרם חשמלי בהתנגדות של אוהם בשנייה. עוצמת הג'אול היא פרמטר חשוב לביצוע בהצלחת טיפולי הסרת שיער.
 
שטח הכיסוי ב מכשיר להסרת שיער ביתי me הוא 6 סמ"ר לעומת מכשירים תעשייתיים שמכסים 12 סמ"ר ואף יותר. ככל ששטח הכיסוי גדול כמות ההבזקים קטן. ובמכשיר הביתי יש 3,000 הבזקים ובתעשייתי יש 100,000 הבזקים לפחות וישנם גם של 200,000 הבזקים.
בגלל שהכיסוי ב מכשיר להסרת שיער ביתי me הוא קטן, צריך לבצע כפול הבזקים לאזור המטופל וכך יוצא שנאלצים לרכוש הרבה ראשים, שעלותם לא זולה, על מנת לבצע הסרת שיער מושלמת.
 
בשורה תחתונה יוצא שעלות הטיפולים במכשירים התעשייתיים, הם זולים בהרבה מרכישת מכשירים להסרת שיער ביתיים שמצריכים רכישות רבות של ראשים.
 
ב מכשיר להסרת שיער ביתי me כשבודקים את פרמטר השטח של האזור המטופל, ניתן יהיה לחשב בקלות את העלות של הטיפול, כך למשל לאזור בית השחי ששטחו בממוצע הוא 200 סמ"ר צריך לבצע כ 34 הבזקים (200 לחלק ל 6) ולשני בתי השחי, צריך לבצע כ 68 הבזקים.
שטח המפשעה הוא כ 600 סמ"ר בממוצע וצריך לבצע בו 100 הבזקים (600 לחלק ל 6).
בית השחי והמפשעה ביחד צורכים כ 168 הבזקים ואם משתמשים בראש ELOS של המכשיר הביתי שמספק 3,000 הבזקים, ניתן לבצע כ 18 טיפולים לכל היותר (3,000 לחלק ל 168).
במכשיר תעשייתי, אפשר לסיים טיפולי הסרת שיער באזורים אלה ב 15 טיפולים בממוצע, אבל במכשיר הביתי צריך לבצע לפחות 20 טיפולים, בגלל שהוא פחות עוצמתי.
האם משתלם לרכוש מכשיר להסרת שיער ביתי me שעלותו 2,290 ₪ ?
 
בדניש קוסמטיקס עלות טיפול בבית שחי במבצע, עולה 30 ₪ ועלות מפשעה בתעריף מוזל עולה 50 ₪ - ס"ה 80 ₪ . אם נבצע 20 טיפולים, נגיע לעלות של 1,600 ₪ - 690 ₪ זול יותר מהמכשיר הביתי.
ובמכשיר הביתי צריך גם להוסיף את עלות ראש ELOS שנאלצים לרכוש + ראש אפילטור שצריך לרכוש בנפרד + ראש גילוח שצריך לרכוש בנפרד.
 
 
אז.... שלא יעבדו עליכם!!!!!
 
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים