דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> הסרת שיער מבצעים – לידור שי ממליצה
 

 

כבר מזה הרבה שנים שאני חולמת להתחיל טיפולי הסרת שיער לצמיתות אבל דחיתי ודחיתי.. ולבסוף החלטתי שזהו – אני מתחילה! לא ידעתי איפה כדאי לעשות, באילו מכשירים להסרת שיער באינפרא אדום או לייזר..ופשוט התחלתי לקבוע פגישות בכל מיני מקומות. אינני רוצה להזכיר שמות אך כל מקום שאליו הגעתי – רק גרם לי יותר ויותר להתייאש. אחת היועצות במקום כלשהו להסרת שיער בלייזר אמרה לי: "הטיפולים יימשכו בסביבות ה – 5 שנים!".
זה נורא ייאש אותי אך החלטתי להמשיך בכל זאת ולנסות. אח"כ הגעתי למקום בו דרשו רק על בטן כ- 9000 ₪.. וכך המשכתי בעוד מקומות אז שכמעט התייאשתי.
חיפשתי מקום קרוב לביתי – ברעננה או כפר סבא.. ופתאום איכשהו כשהקשתי בגוגל: "הסרת שיער בשרון" וגם "הסרת שיער באזור השרון", הופיע האתר של דניאלה. גלשתי לתוכו, קראתי מאמרים שלה וכבר הייתה לי ההרגשה שזהו המקום, וכן כיון שהמחירים נמצאים כבר באתר – הבנתי שמדובר בסכומים שאני יכולה להרשות לעצמי לשלם וגם התשלום הוא פר טיפול – מה שמאוד מקל...
אמנם לא הכרתי את מכשיר הסרת שיער ב IPL, אך לא היה איכפת לי לנסות וגם ראיתי שהיא רשמה שהטיפולים נמשכים בדרך כלל כשנה וחצי ואז כבר נרגעתי...אחרי זה, התקשרתי לדניאלה, היא נשמעה לי אישה מאוד אמינה, דיברנו יותר מחצי שעה בטלפון והחלטתי שאני מנסה לפחות טיפול אחד – מה יש להפסיד? קבעתי איתה טיפול לעוד כמה ימים.
הגעתי אליה ומהרגע הראשון הבנתי שזהו המקום האידיאלי. מקום פרטי, אישה אמינה, מסורה, יסודית ומאוד מאוד נחמדה – וכן המקום לא כל כך רחוק בשבילי. (והיום, גם אם היה רחוק היה שווה לי לנסוע).
הטיפול כמעט לא כאב בכלל והזמן עבר לי בנעימים. החלטתי שאני ממשיכה. היא קבעה לי טיפול לעוד שבועיים. כבר אחרי הטיפול השני – התחלתי לראות תוצאות ממש טובות. (חשוב גם לציין שדניאלה ממש אישה מסודרת, עונה לכל טלפון, כשהיא לא באמצע טיפול, ואם היא לא יכלה לענות – היא תמיד חזרה אלי ישר אחרי זה). אני ממש רואה שיפור אחרי כל טיפול וכיום כבר עשיתי דיי הרבה טיפולים.. התחלתי את הטיפול הראשון לפני כמה חודשים והתוצאות ממש מפליאות. אחר כך התחלתי עם עוד אזורים ואני כל כך מרוצה וממשיכה ב"ה לראות תוצאות טובות יותר ויותר.
אני ממש ממליצה בחום על המקום הזה מכל הבחינות, תוצאות טובות, אווירה נעימה, יסודיות, אמינות ומחירים נוחים.. 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים