דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לגברים >> הסרת שיער באוזניים ב 50 ש"ח – הסרת שיער בנחיריים ב 50 ש"ח
 

 

לאחר חודש מיום שתתחילו את הסרת שיער באוזניים, תרגישו איך זה להיראות טוב, בלי המטרד והבדיקה החוזרת ונשנית להסתכל במראה, לבדוק אם השיער בולט ופוגע במראה האסתטי שלכם.
אותו הדבר לגבי הסרת שיער בנחיריים.
נשים וגברים כאחד מרגישים את הצורך להיות יפים. כל אחד מאיתנו נותן עדיפות ושימת לב באופן שונה בתחום היופי החיצוני. שיער זה דבר יפה וכשהוא נמצא במקומות הנכונים ובכמות הולמת, אנו מטפחים אותו, אולם עודף שיער זה סיפור אחר. שיער שלא היה באזור מסויים ופתאום התחיל לצמוח באזורים שהוא לא צריך להיות ובאורך מוגזם מהווה מפגע.
חוץ משיער באזור הקרקפת, קיימת היום הסכמה כללית ששיער זה דבר מכוער ואם יש לך שיער, החברה נותנת לך להרגיש מוזר ושונה – לא שייך. להיות חלקים משיער הפך להיות דבר מחייב וכל נער או נערה, עם התבגרותם מכוונים על ידי מוסכמות חברתיות להיראות חלקים, כי אם אתה חלק, אתה יפה ונחשב. אנו רק יכולים להאשים בכך את עצמנו. אנו הולכים שבי, ככבשים עיוורים אחרי המשווקים שעושים לנו שטיפת מוח תקשורתית.
אם אתם נמנים בין הגברים שרוצים להיראות "אין" הצטרפו כלקוחות בטיפולי הסרת שיער ב IPL. שיטה זו עובדת עם קרן אינפרא אדום, בדומה ללייזר, אלא שהשיטה הזו היא ללא כאבים ולכן הפכה להיות הפופולארית ביותר להשגת המראה החלק. הסרת שיער ב IPL מיועדת לכל גווני העור ומשפיעה גם על שיער שטיני ונחשבת כ הסרת שיער לצמיתות עקב יכולתה להסיר שיער פלומתי.
הסרת שיער באינפרא אדום מתבססת על יכולת של הקרן להיספג בפיגמנט כהה, אם זה פלסטיק, בד, מתכת, שיער, או עור. הקרן החמה נבלעת בצבע שעל השערה, החום מתפזר לאורך קנה השערה לכיוון השורש ומייבש כל מה שעובר דרכו, ביניהם התאים הבונים את שורש השערה. ככל שפוגעים בכמות גדולה של תאים, מונעים מהם להשתכפל ולהתרבות.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים