דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לגברים >> הסרת שיער לגברים – חלקים ומגרים
 

לא חייבים לנסוע ולצבור קילומטראז', תווי חניה, או להרחיק עד תל אביב ואזור המרכז הסואן והמכוסה בפיח בכדי לקבל טיפולי הסרת שיער לגברים . במרחק של 4 דקות בלבד מסוף נתיבי איילון הצפוני תוכלו ליהנות מטיפול מרתק ומהנה, תתפלאו שכן, בעיר רעננה, באוויר צח שבשכונה הדרום מערבית, שהיא השכונה הכי יפה בעיר. אז למי שבאמת רציני ורוצה לקבל בנוסף לטיפול, גם טיפים והדרכות בתחום הסרת שיער, זה המקום האידיאלי בשבילכם.

אין צורך להפסיד יום שלם בשהייה במכונים התעשייתיים ולהרגיש שאתם אחד ממיני רבים הממתינים לתור לגילוח, לתור למריחת משחות אילחוש ולתור לאבחון צמיחה, ועוד לקבל את הטיפול בכל פעם ממטפל אחר או מטפלת אחרת שמתחלפים כמו גרביים.
במכונים התעשייתיים האלה, שמפרסמים באופן שיטתי על גלי האתר, יושבים במסדרון עם לקוחות נוספים שממתינים לטיפול, כשעליהם מלופפות יריעות ניילון המזרזות את פעילות השפעת המשחה המאלחשת ונראים, תסלחו לי, כמו תחפושות לפורים, אחד עם ניילון מלופף סביב החזה שלו, אחר סביב הרגליים שלו, מסביב לידיים, לישבנים, וכולם רואים את כולם – ממש מחזה הנלקח מסרט קומדיה.
יושבים ומחכים...עד שפגה השפעת המשחה המאלחשת ומתים מהריח שמגיע מחדרי הטיפולים.
בחדרי הטיפולים עובדים בשיטת הסרט הנע כך שהטיפול שתקבלו הוא באותו יחס ובהתאם לזמן שלחוץ כמו פקק לבקבוק שמפניה.
לעומת זה, במכון דניש קוסמטיקס תקבלו יחס אישי, בארבע עיניים ושתי אוזניים. ברקע לא תשמעו קולות של לקוחות וריחות של שיער שרוף של אחרים, לא טלפונים ולא דבר מלבד ההילה והנוכחות שלכם.
ומה לגבי המחיר? הוא אינו צריך לכסות את התפאורה, המשכורות, השכירות וכל האקססורים הנלווים האחרים ולכן הוא מחיר המתאים לאוכלוסייה הממוצעת.
המחיר אינו בתשלום אחד מראש, אלא משולם בעד טיפול בודד, כך שמספר נקודות היציאה שלכם הוא כמספר הטיפולים שתחליטו לקבל. לא רוצים להמשיך בגלל הא ודא – מפסיקים את הטיפולים.
כל שעליכם לעשות הוא: לא לחשוש. להרים טלפון, להתעניין ולשאול שאלות . לבחור את הזמן המתאים לטיפול. להביא תשלום עבור הטיפול. לקבל טיפולי הסרת שיער ללא כאבים. לא לשכוח להעביר הלאה המלצות חמות לקולגות שלכם. להתענג על הגוף החלק שיהיה לכם.
 
הסרת שיער לגברים היא חוויה חד פעמית של תקופה אחת בחיים.
אין ספק שגברים חלקים מגרים יותר נשים ומהווים מודל להערצה וקינאה לגברים שצריכים לעשות הסרת שיער.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים