דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ב IPL >> הסרת שיער ב IPL - אפס נזקים במכשיר המוביל בעולם
 

 

מידי שנה עוברים בישראל אלפי מטופלים הסרת שיער בלייזר. נשים נמצאות במקום הראשון בתחום זה לעומת הגברים, אולם הפער הולך ומצטמצם משנה לשנה ובקצב הזה, יתכן שבשנת 2020 יתפסו את המקום הראשון גברים. הטיפולים בלייזר חולשים גם על תחום האסתטיקה בפילינגים, בהסרת דליות ברגליים, בהסרת פיגמנטציה ובהסרת קעקועים, אולם הסרת שיער לצמיתות היא המובילה מביניהם. מסתבר על פי נתונים של חברות הביטוח במחלקת תביעות הנזיקין שבתחום האסתטיקה ש 70% מכלל התביעות הן תביעות הקשורות לטיפולים שבוצעו במכשירי לייזר. ואם לא די בכך, מספרן הולך ותופח ככל שהביקוש לטיפולי לייזר עולה.
בשנת 2000 כשעוד לא היה מספיק ניסיון בתחום הסרת שיער בלייזר, נפתחו 52 תיקים כתוצאה של רשלנות. בשנת 2005 המספר הגיע ל 67 תיקי נזיקין ובשנת 2008 כבר הגיע ל 104 תיקים.
כל המקרים שבתביעות היו על נזקים בלתי הפיכים.
 
כתוצאה מכך, חלקם של הלקוחות פשוט נטשו מחשש שהם יהיו הבאים בתור ולקוחות חדשים העדיפו טיפולי הסרת שיער ב IPL. המעבר החד של הלקוחות בהעדפה של שיטת IPL  על הלייזר התבררה כמוצדקת, מאחר שאחוזי ההצלחה להסרת שיער לצמיתות בלייזר היתה על 80% והתברר בדיעבד שאחוזי הסרת שיער לצמיתות ב IPL מגיע אצל 90% מהלקוחות שמסיימים את הטיפולים ל 100%.
 
סך כל התביעות שהיו בשיטת IPL בשנת 2010 הן 2 , כאשר אחת התביעות נדחתה והשנייה עוד לא הגיעה לפסק דין. בשיטת IPL ישנם מכשירים כל כך רבים, שמשום מה מכונים ומפורסמים כשיטות חדשות, אבל לא כך הוא הדבר, מכיוון שקיימות בעולם רק שתי שיטות: IPL ולייזר.
שתי השיטות פועלות על ידי קרן אינפרא אדום, כאשר בלייזר רק הקרן הזו פועלת וב IPL פועלות קרניים נוספות בתחום הבטוח. בקרן לייזר אין את הבזק אור הראייה וב IPL יש הבזק אור ראייה.
אור הראייה, הוא זה שמאיר את האזור באור חזק המאפשר לקרן אינפרא אדום ב IPL לזהות טוב יותר את הנקודות הקטנות של השיער שנשאר לאחר הגילוח ולכן קרן האינפרא אדום אינה מתבזבזת הרבה על העור, אלא ברובה על השיער. בנוסף, הלייזר אינו מזהה שיער בלונדיני ומכשיר IPL כן מזהה בגלל האור החזק.
 
רוב היצרנים למכשירי הסרת שיער ב IPL הם תוצרת הארץ והמובילה בהן היא חברת מד אופ.
המכשיר המתקדם ביותר של החברה הוא מכשיר הדרמו פלאש ועד היום אין לו מתחרים.
מכון "דניש קוסמטיקס" עובד רק עם המכשיר הזה והוא הוכיח את עצמו כמכשיר שנותן תוצאות מידיות ומבצע הסרת שיער לצמיתות במלא מובן המילה.
אחד היתרונות המובהקים של המכשיר הוא שהוא אינו גורם לכאבים כשאר המכשירים ולכן במכשיר זה אין כלל צורך בתוסף קירור כלשהו הגורם להורדת היעילות.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים