דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בקרית גת >> הסרת שיער בקרית גת במחיר הזול ביותר
 
החברה פיתחה לה הרגלים, מטעמים כלכליים גרידא, שלהיות חלק זה דבר נורמאלי ולהיות שעיר זה לא מקובל ודוחה.
לצורך כך הוקמו מכוני הסרת שיער, והרבה. בתחילה נפתחו המכונים הפרטיים הקטנים ואחר כך נפתחו המכונים הגדולים שנועדו לגרוף כסף גדול ובמיידי. הם תוכננו לקלוט אלפי לקוחות ולצורך כך פעלו למשוך את הלקוחות. הם עשו זאת בקידום מכירות ושווק על ידי פרסום גורף (הטמעה בשטיפת מוח) ובעיצוב. אבל דבר אחד חשוב הם "שכחו": להעביר מידע מקצועי על הסרת שיער ולכן היום, רוב הציבור הוא הדיוט בתחום. כשאני אומרת "שכחו", אני באמת שלא מתכוונת לכך (ולכן המילה מודגשת במרכאות), בגלל שחוסר המידע לציבור, נוטה לטובת המפרסמים והמכונים הגדולים. ככל שהציבור ידע פחות, ידם של המכונים תהיה על העליונה.
 
לא זכור לי טלפון אחד מלקוח, או מלקוחה, שלא טרחתי והתעקשתי להסביר את תורת הנסתר של הסרת השיער. השיחה יכולה להימשך, אפילו שעה והיא שווה בערכה לא פחות מעצם הטיפול. לפעמים הגיעו אלי לקוחות שעברו כבר טיפולים במכונים אחרים במשך שנים, ועד שהגיעו אלי, הם לא ידעו למה השיטה לא עבדה עליהם ואיך פועלת השיטה. הם היו יס מנים במקומות אחרים מבלי להבין את התהליך שהם עוברים. על פי השאלות שאני נשאלת, ועל פי התשובות לשאלותיי, מיד מובנת לי מה מידת חוסר ההבנה של הציבור בתחום.
 
עצם מיקומה של קרית גת והנגישות שלה, מצפון, מדרום, ממזרח וממערב, דרך כביש החוף: כביש מס' 2, כביש מס' 20, כביש מס' 4, כביש מס' 40, כביש מס' 6, כביש מס' 1 הפכה את קרית גת לבעלת ביקוש הולך וגובר בתחום הסרת שיער ועוד בתחומים אחרים, יותר מאשר במכוני הסרת שיער בלייזר שמרוכזים באזורי אוכלוסיה צפופה.
 
ישנם מכונים שלא מסכימים לבצע הסרת שיער באזורים אינטימיים כגון הסרת שיער בישבן והסרת שיער בפי הטבעת (או בשם: הסרת שיער ברקטום) בגלל שהאזור מרתיע אותם, אבל במכון "דניש קוסמטיקס" לא סולדים משום אזור בגוף האדם מהסיבה שכל מכלול האברים בגופינו הם דבר טבעי.
 

האם ידעתם שבמכוני לייזר חייבים לבצע את הטיפולים רק בעלי תואר ד"ר?

השמעתם רופא שנרתע מלבצע טיפולי הסרת שיער באזורים אינטימיים?


בכל החלקים בגוף, כולל האזורים בעלי פעילות הורמונאלית גבוהה, צריך להתגלח שלושה ימים לפני הטיפול ויש להקפיד שלא להיפצע מסכין הגילוח.
כמו כן, יש להגיע לטיפול לאחר מקלחת במים זורמים ולסבן את האזור היטב. לרבים מהלקוחות יש נטייה להשתמש במגבונים לחים, אולם אלה אינם מסירים את כל הפרשות הגוף, אלא מנטרלים את הריח בתערובת של ריח אחר המשאירים את האזור לח, דבר האסור בטיפולי הסרת שיער ועלול להביא לנזקי כוויות.
בדרך כלל, הפעם הראשונה ללקוחות יכולה להיות עם אי נעימות עקב החשיפה, אבל אחר כך מתרגלים.
אל תשכחו, אתם לא הראשונים.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים