דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> חופשת חורף באילת
 
מי שלא אוהב את החום הכבד, הצפיפות והרעש, מוצא שחופשה באילת היא חווית גן עדן נעימה וכדאית, כי איך שהטמפרטורות יורדות, צונחים איתן גם המחירים.
בחודשי החורף הקרים, טמפרטורת הים האדום נשארת על 24 מעלות, המאפשרת שחיה במים פושרים.
החורף, הגשמים הדרימו ויצרו לאורך הערבה מרבד ירוק פלומתי מקסים לעיניים, מחזה שלא נראה כבר עשרות שנים שנותן הרגשה נוסטלגית לנוסעים ברכב.
חופשת חורף באילת מתאימה לאנשים שהילדים שלהם כבר עזבו את הבית וגם לרומנטיקנים שביניכם המבקשים קצת שקט והתבוננות, הנותנים רעננות והתחדשות לנפש.
 
צבע האדמה באילת מאוד ססגונית ועל המראה הזה לא תצטרכו לשלם, מספיק להיות פיזית באילת ולהיווכח שתמונות הנוף הן יקרות מפז. זווית השמש בזריחה ובשקיעה בין ההרים המאגפים את המפרץ, יוצרים קרני אור בגוונים של אדום וסגול מעורב, לפעמים ברקיע צלול ולפעמים נשברים בעננים.
אילת היא אחת הערים היפות בעולם וכדאי לחפש נקודות תצפית מבודדות ולשבת כך סתם, לבהות בנוף שישאיר אתכם עם פה פעור ויזרים לכם בדם, נוסטלגיה של תרפיית יוגה.
 
נקודת תצפית מומלצת, היא תצפית בוקר, ליד מלון הרויאל-ביץ הנמצאת בחוף הצפוני. מבט פרספקטיבה מתאים, הוא מכניסת המלון שמעוטר באכסדרת עמודים לבנה, הנותנת כמעין מסגרת לתמונה שממנה משקפים הרי אילת בצבעים של שחור וזהוב.
 
באם אתם רוצים לראות את העיר בשעות הערב, עם שקיעת השמש, תוכלו לעלות לחלקה הצפון מערבי של אילת ולראות מלמעלה את הבתים לאורך שדרת הדקלים, במורד לכיוון הים, הצבוע במכחול בצבעים כסופים, עד לאופק הדרומי, מעורפל בקורטוב של צבעים דהויים.
 
אפשר גם לבחור בצעידה בחוף הדרומי של אילת, ליד המגדלור. ישנו מזח שנכנס אל תוך הים ומשב של בריזה קבועה, בשעות בין ערביים, תחייב אתכם לקחת כיסוי להגנה מפני הקרירות.
שם ליד המזח, אין כביש סואן, או מסעדה מרעישה, דבר שנדיר באילת. שעה לפני השקיעה, נצבע המזח בשילוב של צבעי ארגמן וטורקיז.
 
קיימות בריף הדולפינים בריכות ציפה מחוממות שממש נועדו לחורף. בכל אחת מהן ישנו ריכוז של מלחים שונה והן נועדו לריפוי ועיסוי במלח, לציפה ולשלווה. מחוץ לבריכות תפגשו את הדולפינים שהם אטרקציה בפני עצמה.
האילתים הוסיפו לרפרטואר שלהם את מסעדת "בני הדייג" הממוקם במלון הנסיכה, שהוא יעד תיירות מבוקש ביותר.
אל תשכחו את "חוות התבלינים" הממוקמת בכניסה הצפונית לעיר, במרחק נסיעה של כרבע שעה מהעיר ונמצאת בירידה למסוף רבין.
 
ואם בא לכם להתענג בטיפול פנים, או לעשות טיפולי הסרת שיער לצמיתות, תמצאו קרוב לחוף הדקל ברחוב משעול אבוקדו 7 , את ביוטי ללה לוק.
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים