דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מידע כללי >> הסרת שיער לצמיתות בקיץ
 

הסרת שיער לצמיתות בתקופת הקיץ מחויבת בגלל שכל תקופת הסרת השיער לוקחת לפחות שנה וחצי וסדרת הטיפולים צריכה להתבצע במרווחים אחידים, כאשר המרווח הגדול ביותר בין הטיפולים לא יעלה על שלושה חודשים על מנת שלא להרוס את השפעת הטיפולים שבוצעו.

המרווח האופטימאלי בין הטיפולים הוא 28 ימים, אולם באזורים בגוף בהם קיימת פעילות הורמונאלית גבוהה, רצוי בתחילת הטיפולים לבצע אחת לשבוע ולהימנע מגילוח.

 

לפי תורת צמיחת השערה, בתקופת צמיחת השערה שנע בין שלוש שנים ויכול להמשך עד אחת עשרי שנים (דוגמת נשים ממוצא הודי ששערם גדל עד לאורכים מפתיעים), שורש השערה גדל ללא הרף והתאים הבונים אותו מתחלקים ומתרבים.

על מנת להרוס את התאים הללו ולמנוע מהם מלהתרבות, מבצעים טיפולים במרווחים שלא יעלו על עשרים ושמונה יום.

עשרים ושמונה ימים זהו הזמן מרגע שתא נוצר ועד הרגע שהוא מגיע לשכבת העור העליונה ואז הוא מתנתק מהעור ונושר. תהליך הניתוק לוקח כארבעה עשר יום נוספים.

 

ב הסרת שיער לצמיתות המגמה היא להקטין את מספר התאים שמתחלקים ואם כבר בוצעה חלוקה בזמן שבין הטיפולים, למנוע מהתא להגיע אל פני העור.

 

במכון דניש קוסמטיקס שהוא מכון מוביל בתחום הסרת שיער בדרום, מתחילים את הסדרה במרווחים קטנים מאוד וזאת בכדי לגרום לשערה הלם פיזיולוגי ובכך להקטין לה את אחוזי ההתאוששות.

למרווחים של שלושה חודשים בין הטיפולים מגיעים רק לקראת סיום הסרת שיער לצמיתות.

כך קורה שאדם המבצע הסרת שיער באינפרא אדום צריך לקחת בחשבון שהוא מוותר על חשיפה לשמש, לפחות עונה אחת של קיץ.

 

אם מתחילים את טיפולי הסרת שיער בתחילת חודש ינואר, מוסיפים שמונה עשר חודשים.

בהתחלת חודש ינואר שאחרי, עוברת שנת טיפולים אחת, כלומר שנים עשר חודשים ולתקופה הזו יש להוסיף שישה חודשים נוספים, כך שמסיימים בתחילת חודש יוני.

תאריך זה משוער והוא אינו מהווה ממוצע לתקופת הסרת שיער, מכיוון שאין מקובל להשוות בממוצע בין גבר לאישה, בין נער לאדם בגיל חמישים פלוס, בין אישה צעירה לאחר תקופת הריון לבעלה וכן הלאה.

 

ישנם מכונים שמפרסמים שאצלם אפשר לבצע הסרת שיער בתקופת הקיץ, דהיינו, אפשר להשתזף. נכון אפשר להשתזף, אלא שבתקופת השיזוף מכונים אלו לא יעשו לכם טיפולים כלל בגלל שהם מסתכנים בגרימת כוויות.

אפשרות נוספת לבצע "הסרת שיער בקיץ" כביכול, היא לבצע טיפול בעוצמה כה נמוכה שהיא אינה משפיעה כלל.

 

אולם יש לקחת בחשבון שבתקופה שאתם נמנעים מלקבל טיפול, שורשי השערות מתחזקות ובכך גורמות לטיפול האחרון שעשיתם להיות לא אפקטיבי. אם שילמתם עבורו, שמתם את הכסף על קרן הצבי. כל עשרים ושמונה יום שאתם לא מבצעים טיפול, נמחק טיפול שבוצע. בכל תקופה כזו נוצרים תאי שיער שמגיעים לפני העור, תאים אלו מחליפים את תאי השיער שכבר נהרסו בטיפול הקודם.

 

למה השערות גדלות בתקופת הקיץ יותר מהר ?

 

כשמזג האוויר חם, קצב פעימות הלב הולך וגובר. ככל שקצב הלב מוגבר, תהליך חילוף החומרים (מטבוליזם) מואץ.

הדבר גורם להזעת יתר, המצננת ומקררת בכך את הגוף, פעולה המווסתת את טמפרטורת הגוף.

ככל שהטמפרטורה החיצונית גדלה, כך גם קצב הלב.

בזמן חילוף החומרים, משתחררים יותר מהר חומרי הבניה והגוף מאבד יותר אנרגיה (תקופה טובה להרזיה) וכן גם חומרי הבניה לשיער הגורמים לצמיחת יתר והתחזקות צמיחת השיער.

יתרה מזאת, חשיפה לשמש מגבירה את ספיגת קרני UVA ו UVB בתאים ובכך משפיעה ומזרזת את הגוף ליצר ויטמין D.

ויטמין D הוא אחד מהגורמים לחיזוק שורשי השיער והוא טוב לשימוש לאנשים בעלי נשירת יתר.




 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס






 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים