דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער - מספר הטיפולים >> הסרת שיער – מספר הטיפולים – על סוגי עור
 

 

רבים מאיתנו אינם יודעים שיש אין סוף של סוגי עור שונים ובפרט נכון הוא הדבר, בהתייחס ל הסרת שיער באינפרא אדום. אנו משייכים סוגי עור לאנשים כהה עור ולבהירי עור, אולם כל אחד משני סוגי עור אלה, מתחלק לאין סוף אפשרויות אם נוסיף לו גוון צהוב, או גוון אדמדם בכמויות של פיגמנטים שונים.
רובינו כלקוחות בטיפולי הסרת שיער, איננו יודעים להבחין בין סוגי העור, בעוד שלגבי סוגי יין, סוגי שמן, או מרכיבים המכילים את הארוחה, אנו יודעים לספר על היצרן, מהיכן נרכש, איזור הגידול ואת שנת היצור. בהסרת שיער סוגי העור הם בגדר תעלומה שרק "מומחים" יודעים לאבחן את סוג העור ואת גווניו.
 
לסוג העור ולהשלכותיו יש השפעה גבוהה על סיכויי ההצלחה של טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום.
ישנם המתאימים ומאוד אידיאליים לטיפול זה, עקב מוצאם וישנם כאלה שגם אם מקורם למוצא זה זהה, אינם מתאימים בגלל שיש בו גוון שאינו נראה לעין, הפוגע בטיפול. גוון זה הוא הפיגמנט הצהבהב.
 
השאיפה שלנו היא שבסופם של הטיפולים, עורנו יהיה חלק ובעל מרקם של משי, אולם אחוז מסויים מאנשים שיעברו טיפולי הסרת שיער, לא שייכים לקבוצה זו. מכיוון שלכל אחד יש תכונה ייחודית בגוון, במרקם העור, בעובי רקמת העור ובתכונות פיזיולוגיות אישיות שהן שלו גרידא.
 
לעור יש קיבולת ספיגה של קרינת אינפרא אדום הפולטת חום. ספיגת קרני אינפרא אדום על ידי העור מזיקה לטיפול, כי היא גונבת את החום המיועד לשערה. האם ספיגה זו היא זהה לכולם? לא, והיה אחרת קל יותר, אם כמות הספיגה היתה שווה בין כל בני האדם, כי אז היינו יכולים לדעת בביטחון מלא את מספר הטיפולים.
מעטים הם המטפלים שיודעים להתמצא בערב רב של גווני העור וספק אם מאחורי שאלת מספר הטיפולים ישנה תשובה, אולי תשובה חובבנית.
 
כדאי ורצוי שהחובבנים יכירו את סוגי העור בכך שיצברו ניסיון מעשי של כמה שנים טובות. ההבטחות הניתנות ללקוחות, לרוב מגיעות מאנשים בעלי תפקידים בכירים העומדים בראש המערכת שכוונתם לשווק ולמכור את המוצר, גם ברדיו, אבל לא בטוח שהם יספקו את הסחורה. אנשים נתפסים למספר שהופץ באופן סיסטמתי ושיטתי שגרם להם לשטיפת מוח לא רציונאלית שנתפסה כבלוק מובנה וללא תובנה.
 
על מנת להקל עליכם, צרכני הסרת שיער לעתיד, אתם מתבקשים לא לשאול את שאלת השאלות "מה מספר הטיפולים" וזאת על מנת לא להביא אותנו, המטפלים להגיד לכם דברים שנשמעים טוב לאוזן, אבל אינם מציאותיים.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים