דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער במפשעה >> הסרת שיער במפשעה בזמן קצר
 

 

בוקר...שש ארבעים וחמש...שעון מצלצל, מעצבן, תחילת שבוע, יום חדש הגיע ואני מתעוררת, כזה בקושי. חזרתי כל כך מאוחר שבקושי הספקתי לישון. יום ראשון של השבוע ואני מתחילה אותו תשושה. איך אתפקד בעבודה?
השמיכה שמעלי נזרקת, שבריר קור מלטף את רגלי החלקות, מסמרר אותן להיראות עור תרנגולת מרוטה. תחתוני החוטיני שלי נשלפות ממני ואני טסה למקלחת בשוונג. עושה את הפעולה הקבועה של הגילוח במפשעה. מרוב גילוח יוצאים לי פצעונים שמעכירים את עורי החלקלק. חושבת לעצמי: "למה אני דוחה את הסרת שיער במפשעה, הגיע הזמן ליזום איזה טלפון ופגישה בנדון". לא חולפות מספר דקות וידי נעות בזריזות מחפשות בארון בגד. לא יודעת, עוד לא החלטתי מה לשים עלי ומרוב מבחר ההתלבטות מתארכת. החלטתי ואני ממהרת להתלבש בבגדים לפי צו האופנה עם מותגים מודבקים לי על הישבן ובהדפס אחורי של החולצה, בכוונה שיראו כמה השקעתי.
כעבור כמה דקות, אני משתלבת בתנועה בדרך לעבודה. את השיער הרטוב שלא הספקתי לייבש, אעביר בפן לייבוש ידיים שבשירותים בעבודה.
 
בשמונה כבר עמד על שולחני הקפה שהכנתי, מהביל ומעלה ניחוח באפי. מול מסך המחשב אני מתקתקת בגוגל את מילות החיפוש: "הסרת שיער במפשעה" וסוקרת במהרה את הדפים שהופיעו, לפני שתגיע יעל הבוסית שלי ותתפוס אותי על חם. נכנסתי לכמה אתרים, בחרתי את הטובים שנראו לי ושמרתי אותם בלשונית "מועדפים". בהפסקת צהריים אעבור עליהם ברצינות יתרה...אופס..., הרגשתי אותה מאחורי, נושפת בעורפי ומחייכת חיוך מרושע כאומרת "תפסתי אותך".
"מפשעה את רוצה לעשות, נו, הגיע הזמן. אם את מעוניינת, יש לי מקום שתהיי מרוצה בו. אבל עכשיו אני צריכה שתקבעי לי פגישה. אחר כך, חפשי בגוגל דניש קוסמטיקס ותגידי שאני שלחתי אותך".
אחרי כמה שיחות טלפון, שלא היו כל כך מוצלחות, הצלחתי לקבוע ליעל פגישה לשעת הצהריים עם בית דפוס שנמצא ברמת גן. המשך היום היה שגרתי ואני ציפיתי שיעל תצא כבר לפגישה. מאוחר יותר מצאתי את עצמי מתבוננת מהחלון לראות את יעל יוצאת מהחניה ואיך שהיא יצאה מיהרתי למחשב, הקשתי "דניש קוסמטיקס" ובדף הבית התנוסס מספר הטלפון שהעתקתי לפתקית שעל השולחן.
חייגתי את מספר הטלפון, ענתה אישה במשיבון, אז השארתי את הטלפון שלי במזכירה אלקטרונית והתבאסתי שאני צריכה להמתין לטלפון חוזר.
הוצאתי מהתיק את חפיסת הסיגריות שלי ועליתי למרפסת שעל הגג לעשן. היתה שמש חזקה שחיממה לי את הגב וביחד עם משב הרוח הקרירה, זה עשה לי טוב. כשסיימתי את הסיגריה, ירדתי להכין לי כוס קפה ואז הנייד שלי צלצל.
"שלום, מדברת דניאלה מדניש קוסמטיקס, השארת לי הודעה וחזרתי, הגעת אלי מהאתר?" שאלה דניאלה. "לא, יעל, ידידה שלי, המליצה עלייך" עניתי.
לאחר הסברים והדרכה קבעתי תור ליום שישי הקרוב, יומי הפנוי. התבקשתי להגיע חמש דקות קודם.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים