דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בלייזר >> הסרת שיער בלייזר - עניין יקר לכל הדעות
 

 

עד לפני כמה שנים נחשבה הסרת שיער בלייזר לעניין יקר שהתאים בדרך כלל ללקוחות במעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, או לאנשים שחשבו שהסרת שיער זו היא ברמה איכותית. אולם מסתבר שככל שעוברות השנים, שיטה זו ממשיכה להיות מהיקרות ביותר, למרות שבשנים האחרונות התחרות גדלה מאוד וטכנולוגיית הלייזר התקדמה והשתכללה מאוד. גם אף שהן הפכו לזמינות וזולות יותר מבעבר ועוד בנוסף הפריצה לשוק של המכשירים הביתיים, נחשבת שיטה זו ליקרה וללא הסבר מוצדק.
הסרת שיער בלייזר מציעה יתרון אחד בלבד שהפך לחסרון והוא החוזק שלה, ואליה וקוץ בה, הכאב שנגרם ללקוחות עקב חוזקה. הכאב הזה שאינו קיים בקרב השיטה הרגילה והפחות מתוחכמת ומסובכת, IPL, גרם ללקוחות להבין שלא בהכרח הדרך עם הטכנולוגיה החדשה יותר, היא הטובה יותר.
יתרונות ה IPL על הלייזר באים לידי ביטוי באיכויות של התוצאות הגבוהות במיוחד, בכמות שטח העבודה לפעימת עבודה גדולה יותר ואפילו לתוצאה מוגמרת של עד 100% הסרה, כשבלייזר האחוז עומד היום על 80% , במקרה הטוב.
אפשר לזהות לקוח שעושה טיפולי הסרת שיער בלייזר, מאחר ולאחר הטיפול השיער צומח בשורות והדבר מזכיר זברה, או דשא של מגרש כדורגל.
 
הסרת שיער בהבזק אור, ב IPL, הינה בעלת תוחלת חיים לצמיתות ולכן התוצאה שלה
מהווה חיסכון כספי משמעותי בשל המחיר הנמוך והתקופה הקצרה לקבלת התוצאה הסופית.
לקבלת תוצאה סופית בלייזר נדרשים לעבור טיפולים בין שלוש לחמש שנים וב IPL התוצאה מתקבלת לאחר כשנה וחצי.
מכוני הסרת שיער בלייזר אינם עומדים בצפיות, מאחר שעסקת החבילות שלהן אינן מהוות את סך כל הטיפולים הנדרשים לקבלת תוצאה חלקה ולכן כעבור כשנה וחצי מתום ההסרה בלייזר, מופיעות השערות לצמוח ובפרט אצל נשים שעברו לידה לאחר הטיפולים.
בשנים האחרונות, עקב הוזלה דרמתית של מחירי הסרת שיער ב IPL, יותר אנשים מתוודעים מקרוב לאיכויות הגבוהות של השיטה ונהנים מההשפעה שנכרת בכל טיפול וטיפול.
שיטת IPL, גם זולה, אינה כואבת, גם מהירה והכי הכי חשוב, היא מביאה לתוצאה של אזור חלק כחרסינה.
אומנםשיטת הבזק האור ישנה יותר, אבל היא מהווה פתרון זמין וזול והתשלום על הטיפולים מתבצע פר טיפול, לעומת הסרת שיער בלייזר שעלותה יקרה והיא מתבצעת בתשלום מראש.
בעיה נוספת עם הסרת שיער בלייזר היא שאין נקודת יציאה ומי שסגר עסקה, התחתן כביכול חתונה קתולית.
 
יתרן נוסף ב הסרת שיער ב IPL הוא בהחלפת ראשי עבודה. בשיטה הזו ישנם ראשי עבודה המותאמים לכל האזורים ולכן ניתן לבצע גם הסרת שיער באוזניים, הסרת שיער בפי הטבעת, הסרת שיער בין הגבות ועוד.
מגוון הראשים נותן אפשרות לעצב "אות" נבחרת מהאלף בית והאות נראית כמו קעקוע שניתן להסירה, ללא עקבות של צלקת. כאשר בוחרים אות מסויימת ואחר כך רוצים להסירה, מסירים אותה בשיטת הסרת שיער הרגילה.
 
נכון לתאריך 21.07.2011 , תוכלו למצוא מחירי הסרת שיער מקצועיים במחירי הסרת שיער בשעווה.
עשו את החשבון ותבינו כמה אתם מרוויחים מכך.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים