דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בישבן >> הסרת שיער בישבן - חלקים אבל לא בישבן
 

הסרת שיער בישבן הינה חלק מאזורי הגוף בעל ביקוש הולך וגובר במכוני הסרת שיער בלייזר.
נגמרה הבושה, גם אצל הנשים וגם אצל הגברים ואין מנוס, חייבים לשפר את המראה ולתת לעצמנו את ההרגשה של הביטחון העצמי. הסרת שיער בישבן תשחרר אתכם מאי הנוחות של הזעת יתר, גירוד, פצעונים וכמובן מהמראה הלא אסתטי. הישבן הוא איבר מוסתר ולכן צבעו בהיר יותר מחלקים אחרים בגוף ומסיבה זו הסרת שיער בישבן מביאה תוצאות מאוד מהירות.

הסרת שיער בישבן אינה כוללת את אזור הרקטום שבדרך כלל שעיר יותר מהישבן ולכן מומלץ כשעושים הסרת שיער בישבן, לצרף גם את הרקטום. כשלא מבצעים הסרת שיער ברקטום, המראה הכללי של הישבן נותר ללא גימור.
ביחסים אינטימיים עם בן הזוג, או עם בת הזוג מבצעים תנוחות שמשתמשים באברים אלו ואנשים רבים נמנעים מתנוחות אלו בגלל שיעור היתר. פיתרון הגילוח באזור זה חייב להתבצע ביום האקט המיני, מכיוון שצמיחת השיער בישבן גורמת לזיפים ולאי נוחות, דבר שמקלקל את האווירה.
בני ובנות הזוג שפשוט חוששים מלהגיע לסיטואציה אינטימית בגלל ישבן ורקטום שעירים יודעים עכשיו כי הפיתרון הוא זמין ומקובל וחבל שהם עוצרים את עצמם מכך.
 
הביטחון העצמי אצל הגברים והנשים עולה כשמדובר על ישבן חלק, כך לדוגמא, אם בגד הים שלנו חושף מעט את הישבן שלנו שנגלה לעיניי כל בחוף הים, אין אנו מוטרדים מכך. ישבן חלק הוא ישבן סקסי ומהווה מקור למשיכה אצל שני המינים.
 
אל תתביישו לפנות למכוני הסרת שיער, אתם לא הראשונים וגם לא האחרונים.
ישנם מכונים שלא פתוחים לבצע הסרת שיער בישבן בגלל שהאזור מרתיע אותם, אבל במכון "דניש קוסמטיקס" לא "נגעלים" משום חלק בגוף האדם, אלא להיפך.
 
שלושה ימים לפני הטיפול צריך להתגלח ולהיזהר שלא להיפצע מסכין הגילוח. אסור לבצע הסרת שיער בישבן על עור שרקמתו פתוחה. לפני הגילוח צריך להסתבן פעם ראשונה ולשטוף את הסבון הנושא עמו את הפרשות וריחות הגוף. לאחר מכן לסבן שנית וכאשר האזור נקי יש לגלחו. סבון ג'ל תינוקות (לא תחליב) מתאים במיוחד לאנשים רגישים. אנשים שמפתחים פצעונים לאחר הגילוח מומלץ לבצע זאת לפני השינה ולאחר הגילוח להימנע מללבוש תחתונים. תחתונים גורמים לגירוי ומונעים אוורור. לאחר הגילוח צריך ללבוש בגד רחב, כמו בוקסר. ביום הגילוח יש להימנע מלקיים יחסי מין הגורמים להפרשות לחדור דרך נקבוביות השיער שעוד לא נאטמו.
יש להגיע לטיפול ממש לאחר המקלחת. חשוב מאוד להתקלח במים זורמים ולסבן את האזור היטב. מגבונים אינם מסירים מספיק טוב את שאריות הצואה, (אם יש) וכן הם אינם מסירים גם את ריח ההפרשות.
טיפול הסרת שיער בישבן מתבצע כשהמטופל נמצא בשכיבה על הבטן ונמשך בין 20 דקות ל 30 דקות, תלוי בשטח הישבן וטיפול הסרת שיער ברקטום מתבצע כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשך 5 דקות לכל היותר.
הפעם הראשונה בלבד יכולה לגרום לאי נעימות למטופל, אחר כך מתרגלים.
אל תשכחו, אתם לא הראשונים.
 
הסרת שיער בישבן לגברים - תוצאה לאחר שלושה טיפולים לשיער שטיני


הסרת שיער בישבן לגברים - תוצאה לאחר שלושה טיפולים לשיער שטיני - תקריב
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים