דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בפנים >> הסרת שיער בפנים – היזהרו מחובבנים
 

בחורה שעברה טיפולי הסרת שיער בפנים צריכה היום לגלח את פניה מידי יום. השערות שעל פניה הפכו להיות יותר עבות וגרמו לה להיראות כמו גבר ובגלל שהייתה חייבת להתגלח באופן קבוע, הגילוח הפך את עורה לעבה ומחוספס.

הבחורה איבדה את ביטחונה העצמי, נמנעת מלהיראות בציבור ונמצאת בדיכאון ובטיפולים פסיכיאטריים.
הסיפור התחיל בחורץ של דצמבר 2005 , תקופה מתאימה לטיפולי הסרת שיער, שכן החשיפה לשמש קטנה. הבחורה שגרה בדרום הארץ, חיפשה מכון להסרת שיער קרוב למקום מגוריה. היא הגיע למכון דרך אתר האינטרנט ושם הבטיחו לה שתהיה חלקה בפנים תוך שנתיים. היא שילמה מראש 10,000 ₪ ועברה טיפולים מידי חודש. תוך כדי מהלך הטיפולים הבחינה הבחורה שבמקום שהשיער שלה יעלם, הוא מתחזק מיום ליום ונעשה עבה יותר. כשדיברה על כך עם הקוסמטיקאית שטיפלה בה וציינה בפניה את העובדה, הבטיחה לה הקוסמטיקאית שזוהי תופעה נורמאלית והיא תחלוף תוך זמן קצר.
לפני כל טיפול התבקשה הבחורה על ידי הקוסמטיקאית לגלח את הפנים, דבר שהפחיד אותה מאוד. לאחר שביררה במכונים אחרים, התברר לה שכלל אין צורך בגילוח ואף יתרה מזו, הגילוח אסור באזור הפנים. בדיעבד התברר לה כי הטיפול שבוצע עליה היה באמצעות מכשיר שמורכבות עליו נורות שאינן מותאמות ל הסרת שיער בפנים, אלא נורות לטיפולי הצערת העור.
כמו כן היתה תקופה שהבחורה הגיע לתור במכון היופי והקוסמטיקאית לא היתה, ומי טיפלה בה במקומה? הבת שלה, שהייתה ללא הכשרה ואסמכתא כנדרש בחוק.
לאחר מספר לא מבוטל של טיפולים, לא רק שאחוז השערות לא פחת, אלא שהיא הבחינה בשערות נוספות שצצו. היא התלוננה על כך בפני הקוסמטיקאית שניסתה לדבריה להרגיע אותה והבטיחה לה, כי אם בתום תקופה של שנתיים, מיום תחילת הטיפולים, עור פניה לא יהיו חלקות משיער לחלוטין, תוכל לקבל טיפולים ללא חיוב בתשלום נוסף וזאת עד שפניה יהיו חלקים למשעי.
 
בסופו של דבר, טופלה הבחורה במשך ארבע שנים ולבסוף נאלצה להפסיק את הטיפולים מייאוש ואובדן תקוה. לאחר שפנתה לרופא מומחה, זה קבע שהבחורה טופלה עם מכשיר שאינו מתאים ושאין ספק כי נזקיה נגרמו לה כתוצאה מטיפול רשלני.
המצב להיום, שלאחר הטיפול היא סובלת מצמיחה יתר של שיער שחור ועבה באזור הפנים המחייב גילוח יומיומי.

מסקנה:
  1. אסור לגלח שיער בפנים, בפרט אצל נשים.
  2. לבדוק שטיפולי הסרת שיער בפנים יתבצעו בצפיפות גבוהה מאוד בתחילת הטיפולים.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים