דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער מחירים >> הסרת שיער בלייזר מחירים נמוכים - 60% פחות
 

 

בפרופורציה, בנאטורפיל, באמריקן לייזר יוצאים במבצעים והם מפרסמים "עד 50% הנחה".
אחוזי ההנחה שמקבלים מתייחסים ל מחירון להסרת שיער הגבוה של רשתות אלה. כך לדוגמא, אם המחיר הרשום במחירון שלהם ל הסרת שיער בגב לגברים הוא 300 ₪ לטיפול בודד, אז ההנחה המרבית שתקבלו ברשתות אלה, לא יעלה על 50% הנחה ואז, במקרה הטוב, המחיר יהיה 150 ₪ עבור טיפול בודד.
נראה לכם שהם טיפשים? את ההנחות של 50% תקבלו על אזורים קטנים וזאת בתנאי שרכשתם עוד אזור נוסף, שאל תדאגו, מחירו הגבוה ישלים להם את ההנחה שתקבלו על האזור הקטן.
 
בדניש קוסמטיקס אי אפשר לעשות הנחה של  50% ב הסרת שיער בגב לגברים. למה? כי המחיר במחירון מלכתחילה הוא 150 ₪. ותתפלאו יש גם במחיר של 140 ₪ לבטן ובחזה ביחד.
 
ממש מוזר שמדברים על טייקונים ומוחים מצד אחד ומאידך מפרנסים אותם כעדר כבשירם עיוורים. הרשתות הללו, הם הטייקונים ולכן לא ברור למה הציבור ממשיך להזין אותם בכסף מיותר, בעוד שלא חסרים בשוק מכונים זולים הרבה יותר.
 
הציבור הישראלי כנראה אוהב לשלם יותר, הוא אוהב את הפרסטיז'ה, כי אם הוא משלם יותר, הערך שהשקיע עבור הטיפוח העצמי שלו, מעלה לו באותו יחס את השווי שלו. כאילו הוא אומר, עכשיו אני שווה יותר.
זה מזכיר את המקרים ששואלים את הגברים בעלי הכרס השמנה, נו מתי עושים דיאטה? והם עונים תוך כדי טפיחה אל כרסם: "בטן זה נכס ונכס יש לטפח" – כמתכוונים בעצם לומר – "הרבה כסף השקענו כדי למלא אותה ועכשיו, הכרס שווה לא מעט" – אני חשוב!!!
 
מה עוד קורה בשוק הסרת שיער בלייזר מחירים? התחילו למכור מכשירים להסרת שיער ביתיים – ולא סתם מכשירים, כי אם "מקצועיים" !!!!
המכשירים הללו, הם צחוק הגורל, מקצועיים? כן ! ברמה ביתית בלבד ! ומה הרמה המקצועית הביתית? נמוכה מאוד. המכשירים הביתיים אינם מכשירים תעשייתיים וההבדל ביניהם הוא כמו ההבדל בין מנוע 2,000 סמ"ק למנוע 250 סמ"ק.
חבל על הכסף !!!
זרקתם כ 2,300 ₪ בלרכוש מכשיר ביתי שכזה ואתם יכולים לעשות איתו רק טיפול אחד לרגליים. כן טיפול אחד לרגליים ובאיזה עוצמה? בעשירית מהעוצמה התעשייתית.
למכשירים האלה יש ראש, בכלל לא זול, שמספק את ההבזקים והוא דומה לבטרייה שנגמרת ככל שמשתמשים בה.
ומה אחר כך? צריך לרכוש ראש חדש למכשיר, שיספיק לעוד טיפול אחד של רגליים ותו לא. המחיר של הראש עולה יותר מטיפול ל הסרת שיער ברגליים, כך שהמחיר של המכשיר סתם נזרק.
העוצמות של המכשירים הביתיים ממש מגוחכים. עוצמת הג'אול שהם מפיקים מגיע רק ל 9J לעומת המכשירים התעשייתיים שמגיעים ל 80J.
בקשר למה אחר כך, אז ה מכשיר להסרת שיער ביתי שוכב כאבן שאין לה הופכין.
מכיוון שהציבור אינו מבין דבר וחצי דבר במכשירים להסרת שיער, אז למה לא לנצל אותו?
פריירים לא מתים, רק מתחלפים !
 
אנו בדניש קוסמטיקס מוחים ונלחמים למען הציבור להורדת מחירים. אין אנו צריכים לעשות כלל מבצעים, כי המחיר הרגיל שתקבלו, זול יותר מהמבצעים הקיימים בשוק, אבל למרות שכך, כן יש מבצעים, אפילו של 30 ₪ לטיפול.
לצפייה ב מחירון להסרת שיער מעודכן אוטומטית, היכנסו לקישור הבא: הסרת שיער מחירים
 
 
בדניש קוסמטיקס אוהבים אנשים.
 
להתראות בטיפול,
שלכם,
דניאלה הט בעלת העסק.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד " 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים