דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בפטמות >> הסרת שיער בפטמות ללא גילוח
 
נשים מתקשרות אלי לקבל מידע אודות הסרת שיער בפטמות והדבר שהכי מעניין  אותן זה אם צריך לבצע גילוח בפטמות טרם הטיפולים. אז קודם כל, צריך להבין מה הסיבה שהשאלה הזו נמצאת בסדר העדיפות העליונה. גילוח אצל נשים באזורים כמו בפנים, בחזה, בגב, בבטן ובידיים מאוד מרתיע בגלל שאזורים אלה צריכים להיות חלקים ללא רבב והגילוח באזורים אלה יוצר קונוטציה שלילית שלמשמעות שלה יש הקשר זכרי / גברי.
 
חשוב מאוד לדעת שהסרת שיער בכל האזורים בגוף מחייבת גילוח בכל המכונים. למה בעצם צריך לגלח את כל האזורים ולא לבצע את הטיפול על גבי השיער?
הסרת שיער מתאפשרת בעזרת קרני אינפרא אדום. אם היא מבוצעת בלייזר, אזי מדובר בקרני אינפרא אדום גרידא, שהיא בספקטרום צר. כלומר, קרן הלייזר בנויה מקרן אינפרא אדום בלבד שכיוונו אותה להיות מאוד צרה.
והאפשרות השניה היא הסרת שיער ב IPL.
Intense Pulse Light הוא הבזק אור, בדומה להבזק אור הנפלט מהפלש שעל גבי המצלמה בשעת הצילום על ידי צלמים. הפלאש נועד להאיר את האזור המצולם ולגרום לעצמים להיות מזוהים היטב ולהיראות בתמונה. עכשיו נשליך את אותו המצב להבזק שבהסרת שיער. התמונה היא האזור המטופל ולכן צריך להאיר אותו כמה שיותר. ככל שעוצמת האור תהיה גבוהה, כך תהיה אפשרות להבחין בין צבע העור לצבע השיער. מכיוון שקרן אינפרא אדום נבלעת בפיגמנט כהה, תכונה שאנו מכירים כאשר רכב בצבע כהה חם יותר מרכב בצבע בהיר, ההארה על ידי הפלאש מאפשרת לקרן האינפרא אדום הקיימת בהבזק האור, למצוא יותר טוב את השיער שיש עליו, אפילו מעט פיגמנט.
 
לשיער שעל הפטמות יש צבעים שונים וגם עוביים שונים. לכל שערה יש צבע אחר משכנתה, אולם עין האדם אינה מסוגלת להבחין בשוני זה של הצבע. בכללית, העין כן מסוגלת להבחין בין צבע השיער שמסביב לפטמות לבין צבע השיער שבאזור החיצוני של החזה, שם הצבע בהיר יותר.
כלומר, צבע השערות הנמצאות באזור מסויים נראות לנו זהה, אבל עכשיו הוכחנו שלא כך.
 
שיער דק נושא מעט פיגמנט מכיוון ששטח ההיקף שלו קטן. ככל שהשיער עבה יותר, כך נוכל לסמן עליו יותר נקודות (פיגמנט), כי השטח שלו גדול יותר.
אם נגלח את השיער הדק, נגלח גם את כמות הפיגמנטים שהיו עליו ובכך נקטין את החומר הנושא צבע שגורם לקרן אינפרא אדום להיבלע בו. מצב זה יוריד מיעילות הטיפול ב הסרת שיער ב IPL.
 
אומנם, צבע השיער מסביב לפטמות כהה יותר, אבל במשך הזמן הוא הולך ומתבהר. בתחילת הטיפולים, השיער העבה והכהה שמסביב לפטמות קולט יותר את קרני האינפרא אדום, אבל ככל שעושים יותר ויותר טיפולים, פוגעים בתאים שמייצרים את הצבע (מלנוציטים), דבר שגורם להבהרת שיער.
על מנת לבצע במקצועיות הסרת שיער בפטמות בדניש קוסמטיקס נמנעים מגילוח הפטמות ובכך גורמים לשיער הפלומתי ללכוד את קרני האינפרא.
 
במכון דניש קוסמטיקס, המתמחה בהסרת שיער לצמיתות, סיימו בשביעות רצון כבר מאות מטופלים את הטיפולים ומגיעות נשים רבות לבצע הסרת שיער בפטמות.
עלות הטיפולים במכון היא הנמוכה ביותר שתמצאו  בתחום הסרת שיער ונכון להיום (07.02.2012), עלות טיפול בודד של הסרת שיער בפטמות הוא 40 ₪ בלבד.
הקדמנה לבצע את הטיפול, כל עוד המחיר נמוך.
 
שלכם,
דניאלה
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים