דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לילדים
הסרת שיער לילדים          
 

הרבה ילדות מבצעות טיפולים במכונים שמתמחים ב הסרת שיער לילדים. הטיפולים מאוד נוחים לילדים וקלים בהרבה מהסרת שיער בשעווה, או מגילוח. ישנם מכשירים וציוד מיוחד המותאמים במיוחד לילדים, כך שהתוצאות יהיו מהירות ויסיימו את ההצקות שהיו ויגרמו להעלאת הביטחון העצמי של הילדה.

את הטיפולים אפשר להתחיל בכל גיל, כבר מיום שנושא השיעור יתר מתחיל להציק ולהפריע.
היות והילדים עוד לא התחילו את ההתבגרות המינית שלהם, הם יעברו תקופה ארוכה ומספר רב יותר של טיפולים, אבל הם ואתם ההורים תברכו על כך.
 
לפעמים ילדים הם אכזרים ביותר. ילדים שמתעמרים באחרים מרגישים שליטה וכוחנות ואולי גם להסוות את חוסר הביטחון שלהם. במקרים מסויימים, הילדים שמתנהגים ללא רחמים וגורמים סבל לאחרים עוברים מסכת התעללות פיזית, או רוחנית ובכך מביעים את כעסם על סבלם.
הילדים שנפגעו מנודים מהחברה ועוברים סבל בל יתואר. הדבר מתבטא בהסתגרות, בירידה ברמת הלימודים, בירידה במודעות העצמית, לחוסר ביטחון כללי, בהתקפי זעם ועוד.
ילדים שמתעללים מחפשים דבר הראשון את השונה, האחר והמוזר שבולט בילדים אחרים וזה מהווה מקור לנושא ההתעללות, גם אם אותו ילד בא מבית עם מעמד גבוה, או ציוניו בלימודים טובים. בדרך כלל כדי להגיע להצלחה כשמשפילים ילד מחפשים תומכים ואישור בתמיכת ילדים אחרים ואז ההשפלה מייסרת שבעתיים את הילד המושפל, בפרט אם הוא מושפל ומבוזה בנוכחות אחרים.
 
ניתן לאתר ולזהות ילדים העוברים מסכת השפלות, בשינוי התנהגותם שבדרך כלל מוקצנת מהרגיל. ההורים הם הראשונים שאמורים לזהות מקרים שכאלה אצל ילדיהם וצרכים להיות ערניים ופתוחים כלפי הילד ולנסות לגרום לו להיפתח. ההורים הם גם אלה שצריכים לפתור את הבעיה ולהביא לחיזוק מעמדו של הילד שלהם בחברה ולהחזירו לתלם כמה שיותר מהר. על מנת לפתור את הבעיה חייבת להיות להורים יותר סבלנות ואורח רוח ולתת לילד יותר תשומת לב, אך אסור בשום פנים ואופן ללחוץ על הילד בגלל שזה יכול להרתיע אותו ולהחריף את הבעיה. במידה והילד שמן וצוחקים עליו הילדים בגינויים כגון "שמן דובון" וכדומה, חייבים לעזור לילד להוריד במשקל על ידי שינוי בהרגלי תזונה, או בפעילות ספורטיבית כלשהי. אם מדובר בילדה שעירה שמכנים אותה בבית ספר "קופיקו" וכדומה, אפשר לפתור את הבעיה בטיפולי הסרת שיער לילדים בזמן קצר.


ציור של הנסיכה בת ה 7 - 19.03.2014
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים