דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ב IPL >> הסרת שיער ב IPL - הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם
 

 

הסרת שיער ב IPL היא מהמתאימות ביותר לעור שלכם.
לאחר שקיבלתם את ההחלטה ואתם יודעים שטיפולי הסרת שיער ב IPL הינה דרך הפעולה המתאימה בשבילכם כדי להיפטר משיער גוף מיותר, רצוי שתדעו שבתהליך הסרת שיער ב IPL קרן אינפרא אדום למעשה שורפת את שיערכם מהשורש ופוגמת בתהליך הצמיחה המחודשת של השערות, דבר שבהחלט ישאיר את עורכם חלק לזמן ארוך יותר לאחר כל טיפול. בטיפולי הסרת שיער ב IPL אין תופעות לוואי דוגמת גירויי עור כמו בטיפולי הסרת שיער בלייזר, דברים שוודאי לא זרים לכם משיטות הסרת שיער בשעווה. שלא כמו בלייזר, ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות אחרי הסרת שיער ב IPL וזה ה..ה...כ..כ..כ..ל..ל.ל, כל מה שהייתם רגילים לעשות (חוץ משיזוף) ובנוסף תיראו גם יפה כמה שיותר מהר.
 
ישנם מספר עצות מומלצות בתקופת הטיפולים:
דבר ראשון אותו חשוב שתיישמו במהלך טיפולי הסרת שיער ב IPL וזה שאסור לכם להשתזף באזורים בהם אתם מסירים שיער. זאת מפני שעורכם יהיה גם רגיש וגם שחום יותר לפני כל טיפול ולכן שיזוף או חשיפה לשמש בתקופת הטיפולים תגרום לכם לכאבים ולכוויות בדרגות נמוכות שהן אומנם הפיכות, אבל לא אסתטיות.
 
דבר שני, כעשרים דקות לאחר הטיפול, או לאחר שתרגישו שהעור נרגע, רצוי מאוד להתקלח. הריח שלאחר הטיפול הוא איום ונורא ומזכיר שריפת נוצות של תרנגולת (בגלל זה מופיעה תרנגולת בורחת באתר) ולכן לא מומלץ לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL ללכת ישר לעבודה, הריח שיתנדף מכם לאוויר, ירחיק את הסובבים אתכם. ותזכרו ששום דאודורנט לא ירחיק את הסירחון הזה, אלא אף יחריף אותו.
ואם כבר מדברים על ריח, אז כדאי להגיע לטיפולי הסרת שיער ב IPL עם חולצת טריקו ג'יפה, אותה תלבשו כאשר תסיימו את הטיפול.
אם אתם מאוד רגישים ותרגישו גירוי בעור לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL מומלץ, לאחר המקלחת כמובן, למרוח קרם המיועד לאחר שיזוף או ג'ל אלוורה.
 
דבר שלישי ואחרון לא מומלץ להשתמש עם סבונים לקרצוף או קרמים, המכילים גרגירים הגורמים לפילינג. במקרה של רגישות יתר לאחר טיפולי הסרת שיער ב IPL תנו לעור להירגע בעצמו. הימנעו ממקלחת חמה ותנו לגוף לבצע את תהליך הסרת שכבת העור העליונה כהרגלו.
לאחר שהתאים המתים מוסרים, תוכלו ליהנות משכבת עור רעננה וחלקה.
 
הערה: אם הנך מסירה שיער מהפנים, חשוב לשטוף את הפנים עם סבון ג'ל המיועד לתינוקות וכן להימנע מאיפור מיד אחרי טיפולי הסרת שיער ב IPL , זאת מפני שעורך רגיש יותר לפצעים וגירויים והאיפור עלול לסתום את הנקבוביות שיתרחבו בשעת הטיפול.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים