דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> מידע לקראת הטיפולים >> הסרת שיער לצמיתות - הכנות כלליות לטיפול >> הכנות לקראת טיפולי הסרת שיער
 
שלושה ימים לפני הטיפול יש לגלח את האזור בו יבוצע הסרת שיער, להוציא אזורים מיוחדים, שאם אתם עושים שם הסרת שיער, תדעו זאת תוך כדי שיחה איתי ואז אעדכן אתכם שאין צורך בגילוח.
 
על עורנו שורצים להם חיידקים שבחלקם הם חיידקים פתוגנים המזיקים לגוף וכן חומרים שהגוף הפריש וגם לכלוך ואבק שנספג מהאוויר שסובב אותנו. על כן, חובה להסיר חלק מהרובד הזה ע"י שטיפה עם סבון לפני הגילוח.
 
על מנת שלא נגרום לגירויים בעור, חשוב להשתמש עם סבון תינוקות שאינו מכיל חומרים שמגרים את העור. אז כשאתם במקלחת קודם כל תסתבנו עם סבון התינוקות ותשטפו את גופכם ושוב תסתבנו עם אותו הסבון.
 
הגילוח המתבצע לקראת הסרת שיער לצמיתות שונה מהגילוח המתבצע באופן רגיל.
הגילוח הרגיל מתבצע נגד כיוון צמיחת השיער ואילו גילוח לפני הסרת שיער מתבצע עם כיוון צמיחת השיער: התנועה של הסכין צריכה להיות כמו שמסרקים את השיער.
גילוח נגד הצמיחה גורם לקטימה מיקרוסקופית של הנקבובית דרכה יוצאת השערה וגורם לחדירת חיידקים אל תוך הנקבובית, דבר שמביא להופעת פצעונים ואדמומיות מסביב לפתח הנקבובית.
 
4 שעות לאחר הגילוח הימנעו מלעסוק בפעילות פיזית הגורמת להזעה שתחדור לנקבוביות ותצרוב את העור.
השתדלו לא ללבוש בגד המתחכך בעור וגורם לשפשוף, כגון תחתון עם גומי במקרה שעושים הסרת שיער במפשעה, אם אפשר לוותר עליהם 4 שעות, מה טוב.
 
בשלושת הימים עד הטיפול, השיער יצמח לגובה של זיפים וישמש כמעין אנטנה שתקלוט את אנרגיית החום המשתחרר מהבזק האור.
 
לפני שמגיעים לטיפול, חייבים לנקות את האזור במים וסבון ואסור לשים על האזור המטופל קרם, דאודורנט או כל חומר כלשהוא אחר, בגלל שישנם חומרים שהם פוטו טוקסינים (בחשיפה לאור הם הופכים להיות רעילים לגוף), או מזיקים. כמו כן, שאריות חומרים אלו וההפרשות הטבעיות של הגוף, סופחות אנרגיה ו"גונבות" את האנרגיה המיועדת להמתת שורשי השיער.
 
בטיפולי הסרת שיער באינפרא אדום משתחרר הבזק אור על גוף המטופל. ישנם אנשים שבחשיפה לאור מופיעים בעורם תופעות לוואי. לכן, על הלקוחות להיות מודעים על התווית נגד, המזהירה את המטופלים לקראת מצבים מסויימים. רוב האנשים שרגישים לאור מודעים לכך, אבל קיים היבט נוסף של תגובה של חומרים מסויימים לאור ובתווית נגד מצוינים החומרים הללו.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים