דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בלייזר >> הסרת שיער – חורף
 
טיפולי הסרת שיער, ככל שהניסיון מוכיח בתקופת הקיץ, מוגבלת, מאחר שמטופלים שנחשפים לשמש, גורמים לעור העליון שעל גופם, הקרוי אפידרמיס, להתייבש ולהתכהות.
בטיפולי הסרת שיער בלייזר, או, בטיפולי הסרת שיער ב IPL ובאינפרא אדום, שהם בעצם טיפולי הסרת שיער בהבזק אור, התהליך וההשפעה לאחר הטיפול, הם בדומה למצב כמו לאחר חשיפה לשמש.
לכן, אם מטופלים נחשפים לשמש לפני טיפולי הסרת שיער, הם מגיעים לטיפול כשרקמת עורם כבר מיובשת ושחומה וכשעור מיובש ושחום מקבל מכת חום נוספת מההבזק, או מהלייזר, הוא מתקלף.
הקילוף עצמו מהווה כוויה והיא מעקבת את המשך קבלת טיפולי הסרת שיער ופוגעת בתהליך של הסדרות להסרת שיער, שנקבעו מראש, שחשובים וקובעים בהשגה להמתת התאים הבונים את השערה.
 
עקב המלחמה הקשה בלכידת לקוחות פוטנציאלים, ישנה נטייה למכונים לפרסם שיטות להסרת שיער, עם אפשרות של שיזוף במהלך הטיפולים.
אז תדעו לכם רבותי, לא קיים דבר כזה ומה שמצפה למטופלים כאלה בתקופת הקיץ, שתורם יידחה לתקופה ארוכה, לאחר הימים החמים, בטענה כביכול, שתקופת צמיחת השערה אינה מאפשרת טיפולים צפופים.
מטופלים אלה שנלכדים ברשת, סופם יהיה באמת וכביכול, הסרת שיער "לכל החיים".
 
הסרת שיער בתקופת החורף, היא האידיאלית ביותר, גם בגלל שגופינו עטוי שכבות בגדים, המכסים את השיער, הלא אסטטי במיוחד וגם בגלל שהעור בהיר יותר והשערה נראית בולטת יותר, כלומר, קיים קונטרס המאפשר זיהוי גבוהה יותר לכל מכשירי הסרת שיער לסוגיהם.
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים