דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לצמיתות >> הסרת שיער לצמיתות אינה אפשרית בלייזר
 

 

שמי דניאלה הט ואני מומחית בתחום הסרת שיער לצמיתות וביצעתי, נכון לסוף שנת 2010 כעשרות אלפי טיפולים. את כל המאמרים באתר שלי אני כתבתי ואשמח לעזור ולייעץ לכם בתחום זה, גם אם תחליטו לא לעשות את הטיפולים אצלי.
לאחר טיפול ראשון בהסרת שיער לצמיתות, 10% מהשערות נהרסות לחלוטין ורואים תוצאה מיידית בצמיחת השיער. הטיפולים נערכים אחת לארבע שבועות וככל שמתקדמים בטיפולים השיפור הולך וגדל, עד שהשיער הופך להיות מאוד דק ובגלל זה כמות הפיגמנט שהייתה בהתחלה הולכת ופוחתת.
משלב זה, בערך בטיפול העשירי, ישנה השפעה נמוכה יותר עקב מיעוט הפיגמנט הכהה שקולט את גלי האינפרא. במצב שהשיער כה דק אסור בתכלית האיסור לבצע כל גילוח, מאחר והגילוח מחזק ומעבה שוב את השיער.
המרחקים בין הטיפולים הולכים וגדלים בהדרגה במקצבים של שבוע נוסף על התקופה שהייתה.
הטיפולים נמשכים עד שרואים שהנקבוביות של השערות נאטמות וההתקרחות היא קבועה.
רק לאחר שהנקבוביות נאטמות אפשר להגדיר את הטיפול כ הסרת שיער לצמיתות.
 
מספר הטיפולים הוא כפול משאר האזורים האחרים בגוף באזורים הבאים וזאת עקב פעילות הורמונאלית גבוהה משאר האזורים:
הסרת שיער בפנים, הסרת שיער בעורף, הסרת שיער בגרון והסרת שיער בשפתיים של המפשעה. אם אני רואה שהצמיחה באזורים אלו מהירה, אני מזמנת את הלקוחות לטיפול ביניים ללא תמורה בכדי להתיש את השיער העקשן.
בכל המטופלים שהם בעלי שיער שחור, או חום כהה ונושאים את הפיגמנט אומלנין eumelanin ניתן להגיע ל הסרת שיער לצמיתות, אבל יחד עם זאת ישנם מטופלים שהם בעלי עבר גנטי ג'ינג'י, שלא נראה לעין והוא נטמע גם בתאי העור. אותם אלה הם נושאים אחוזים קטנים של פיגמנט בשם פאומלנין pheomelanin שמכיל את הגוון הכתמתם, אדמדם, או שיש להם שערות לבנות ואז יתכן ששערות אלו יישארו ועליהן לא תהייה השפעה מהטיפול. בכל מקרה שכזה אני מזהה מלכתחילה ומיידעת על כך את הלקוחות.
 
התוצאות בטכניקות החדשות של מכשיר דרמו פלאש שברשותי, הפועל על עוצמות אור אדירות, הן מהמדהימות בעולם ונותנות הסרת שיער לצמיתות.
אבל בניגוד לכך, הלייזר אמנם מסיר חלק גדול מאוד מהשערות, רק בהתחלה, אך בהמשך הוא אינו מסוגל עוד להשפיע על השיער הדק ובמקרה הטוב ביותר אפשר להגיע עם לייזר רק ל 80% הצלחה ולכן הם מפרסמים במדיה שלא ניתן לעשות הסרת שיער לצמיתות.
בנוסף לחסרון זה של הלייזר, צריך גם לדעת שהלייזר אינו מגן עליכם מפני צמיחות שיער חדש בעתיד.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים