דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באזור הדרום >> הסרת שיער באשדוד
 
לא חסרים מכוני הסרת שיער באשדוד, אולם חסרים מכונים שהשירות והמקצועיות בהם ברמה גבוהה. זאת נוכחתי עקב כמות הקליינטים שמגיעים אלי לטיפולי הסרת שיער מאשדוד.
הגיעו אלי גם לקוחות מאוכזבים שכבר שילמו מראש עבור הטיפולים. תשלום מראש לא קיים אצלי, ואם לקוח אינו מרוצה, דבר שלא ניתן לחזות מראש, הוא יכול לפרוש ולהפסיק את הטיפולים.
 
מחירי הסרת שיער לגברים ולנשים זהים ואיני עושה הפלייה בין המינים. המחירון להסרת שיער מפורסם באתר והוא מעודכן, כך שתוכלו לחשב מראש את עלות הטיפולים.
 
בשיחת טלפון איתי אפשר לקבל את כל המידע על הטיפולים ואין צורך בפגישת יעוץ. בשיחה אשאל אתכם שאלות רלוונטיות ועל פי התשובות שלכם אוכל לומר לכם אם אתם מתאימים ועד כמה אתם מתאימים לטיפולי הסרת שיער.
 
כשמדובר בהסרת שיער, האזורים בגופינו שונים מבחינת גווני השיער, כמות ההורמונים הגורמים לצמיחת שיער, עומק שורשי השערות, עוביים, גילם של השערות וכדומה ולכן כמות הטיפולים לכל איזור אינה זהה. תיווכחו שגם התוצאה המתקבלת בתקופת הטיפולים שונה מאזור אחד למשנהו.
 
המוצא של המטופלים מאוד קובע, כך למשל במטופלים ממוצא מרוקאי משני ההורים ההשפעה תהיה מהירה. במטופלים שאחד מההורים ממוצא מרוקאי והשני מאחד מהמוצאים: תוניסאי, סורי, תורכי, מצרי, עיראקי, סביר להניח שבתחילת הטיפולים תהיה השפעה מהירה ובהמשך תהיה האטה באם קיימת במשפחה גנטיקה הנושאת פיגמנט פאומלנין.
 
פיגמנט פאומלנין קיים באנשים, או באחד מבני המשפחה שיש להם שיער חום בהיר, שטיני, בלונדיני, או ג'ינג'י וקיימת בעיה פיזיקאלית שסוג הפיגמנט הזה מונע מהשיער להישרף בשעת הטיפולים. שריפת השיער ממיתה את התאים הבונים את השורש של השערות וגורמת להסרת שיער לצמיתות.
הפיגמנט הזה יכול להיות קיים בתוך גוון שיער חום כהה והוא לא ניראה לעין. במידה והוא קיים באחד מבני המשפחה, יתכן שמספר הטיפולים יהיה רב יותר מהרגיל.
 
ישנם מטופלים שבילדותם גוון השיער היה חום בהיר, שטיני, או בלונדיני וכשגדלו גוון השיער שלהם התכהה.
במקרה שכזה, הפיגמנט הבהיר שהיה לא התנדף באוויר והוא קיים ב DNA שבשערה (ועובר מדור לדור), אולם הוא לא ניראה לעין בגלל שהגוון הכהה דומיננטי ושולט בכמותו ולכן מה שאנו רואים, הוא את הגוון הכהה בלבד.
זה נכון גם לגבי אנשים בעלי גוון שיער כהה עם עיניים הנושאות גוון ירוק, או כחול, או חום צהוב/חרדל (המכילים את הפיגמנט פאומלנין).
 
ומה בקשר למוצא רוסי?
הכי מתאימים להסרת שיער הם מטופלים ממוצא רוסי שגוון השיער שלהם כהה וגוון עורם בהיר ואינם נושאים את הפיגמנט פאומלנין, כלומר שאין במשפחתם גווני שיער ועיניים בהירות, או גווני שיער אדמוני. ואם הפיגמנט קיים, אומנם הוא מקטין את שריפת השיער ולא בהכרח מונע.
 
ככלל, האבחון הטוב ביותר לגבי השפעת הטיפול על הלקוחות הוא בטיפול עצמו, במפגש בין השיער עם קרן אינפרא אדום. מה קורה לשיער? האם הוא נשרף? וכמה הוא נשרף?
 
הידעתם שקרן לייזר זו קרן אינפרא אדום גרידא? ושטיפולי לייזר הם תת עוריים ופולשניים ולכן הטיפולים בלייזר מתבצעים אחת לשלושה חודשים מחשש לפגיעה ברקמות העור.
הידעתם שהסרת שיער בלייזר אינה הסרת שיער לצמיתות?
למה?
בגלל שבתקופת הטיפולים השיער מתבהר וקרן לייזר/אינפרא אדום אינה מזהה שיער בהיר!
 
הידעתם שהסרת שיער ב IPL אינה פולשנית והיא טיפול על עורי: הבזק העור בדומה לפלאש שבמצלמות מאיר את האזור וגורם לזיהוי טוב יותר של עצמים בשטח?
כשקיימת הארת האזור המטופל, הזיהוי של גווני השיער למיניהם מאפשרת לקרן אינפרא אדום שבתוך ההבזק להבדיל בין הקונטרס/הניגודיות בין גווני השיער לגוון העור.
הידעתם שתקופת הטיפולים בהסרת שיער ב IPL  היא קצרה יותר מאשר הסרת שיער בלייזר?
 
מכון דניש קוסמטיקס הוא מכון להסרת שיער בקרית גת ומגיעים אליו גם לקוחות מחיפה רבתי.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים