דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער
המלצות להסרת שיער          
 
המלצות להסרת שיער הינו  מבצע לקידום העסק ונועד לצ'פר את הלקוחות כמה שיותר. כשלקוחות מגיעים למכון דניש קוסמטיקס הם מקבלים את המקסימום שרק אפשר לתת, בנוסף לטיפולים המקצועיים ולהדרכות, הם צריכים לקבל את מלא הכבוד והערכה הראויים לאנשים שנתנו אמון במערכת. מאחר והשוק מוצף במכונים, הלקוחות הפוטנציאלים מבולבלים מעודף מידע. המידע הניתן באינטרנט רובו באופן כללי, אינו מידע מקצועי גרידא, אלא מחמאות ודברי שבח על סוגי מכשירים, איך עורכם יראה לאחר הטיפולים ועוד הבטחות, שכלל לא בטוח שהן יקוימו.
החוצפה הבולטת ביותר היא הפרסום הגורף אודות ה "שיטות החדשות להסרת שיער". הפרסום הזה מהווה ניצול של אנשים שלא מבינים בתחום הסרת שיער והולכים שולל אחר שטיפות המוח המוחדרות להם במדיה.
אין יותר שיטות חדשות, זולת הסרת שיער באינפרא אדום ובשיטת הסרת שיער זו אפשר לעשות במכשירי לייזר, או במכשירי IPL ותו לאו. כל ההפצות השונות לגבי שיטות חדשות, הן בגדר עורבא פרח, כדבר חסר אחיזה במציאות.
 
מה שיכול להביא לקוח חדש לעסק מתבסס על המלצות להסרת שיער . כאשר לקוח מרוצה הוא שווה זהב. בדניש קוסמטיקס קיימות קבוצות רבות של לקוחות שמכירים אחד את השני. זה מתחיל מלקוח בודד שמביא חבר, או בן משפחה וכן הלאה והדבר מזכיר את השיטה של פייסבוק.
מאוד חשובה דעתם של הלקוחות בהתנהלות העניינים לאורך כל תקופת הטיפולים והחיוך והסבלנות ניתנים בכל עת וכך גם הכבוד ההדדי. הי לכך, המכון הגה רעיון שיווקי שעוד לא קיים כלל במקום אחר בתחום הסרת שיער. הרעיון הוא "מבצע קידום" ובו הלקוחות עוזרים לשווק את העסק ומתוגמלים בהתאם לנקבע במבצע.
תקנון המבצע נמצא בתפריט הצדדי שבאתר בהסרת שיער מבצעים ב "לקוחות יוזמים לעצמם מבצעים" וכל הלקוחות הקיימים רשאים לקבלו ללא יוצא מן הכלל.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים