דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בפי הטבעת >> הסרת שיער בפי הטבעת נותן מראה אסתטי
 
לאחרונה הדרישה ל הסרת שיער בפי הטבעת הולכת ומעפילה והינה אחד מהאזורים המובילים באברי הגוף בתחום הסרת שיער לצמיתות. זאת לאחר בקשות רבות של לקוחות, שהולכות וגוברות במכוני הסרת שיער בלייזר.
נגמרה כבר הבושה אצל האנשים ואין מנוס, חייבים אנו לשפר את המראה ולתת לעצמנו את ההרגשה של האסתטיקה שמעלה את הביטחון העצמי. הסרת שיער בפי הטבעת תשחרר אתכם מאי הנוחות של הזעת יתר, גירוד וכמובן גם מהמראה הלא מלבב של שיעור יתר בפי הטבעת.
פי הטבעת הוא איבר שמוסתר בין העכוזים ולכן צבעו כהה יותר מרוב החלקים האחרים בגוף וכן גם בגלל תפקידו באזור זה, השיער שבו מעובה וכהה ומסיבה זו הסרת שיער בפי הטבעת מביאה תוצאות מאוד מהירות.
אזור הסרת שיער בישבן אינו כולל את אזור פי הטבעת, שבדרך כלל הוא שעיר יותר מהישבן. כדאי ומומלץ שכשעושים הסרת שיער בישבן, לצרף גם את אזור פי הטבעת, היות שכשלא מבצעים הסרת שיער בפי הטבעת, המראה האסתטי הכללי של הישבן נותר ללא גימור.
 
ביחסים אינטימיים בין גבר לאישה, מבצעים תנוחות הנעזרות באבר זה ולכן אנשים רבים נמנעים מתנוחות מסוימות בגלל שבאזור זה קיים שיעור היתר. במידה וכבר חשבתם על פיתרון בתגלחת, הגילוח באזור חייב להתבצע ביום האקט המיני וזאת מאחר שצמיחת השיער בפי הטבעת גורמת לזיפים ולאי נוחות במשגל, דבר שמעכיר את האווירה.
בנות ובני זוג פשוט נמנעים מלהגיע לסיטואציה אינטימית בגלל פי טבעת שעיר והיום יודעים כי הפיתרון זמין ומקובל ועל שכך, אל להם לעצור את עצמם ועליהם להרגיש חופשי.
 
הביטחון העצמי אצל הנשים והגברים גבוה יותר כשמדובר על פי הטבעת חלק. ישבן עם פי טבעת חלקים נחשבים לסקסיים לכל הדעות ומהווים מקור למשיכה אצל שני בני המין.
 
אל תתביישו להעזר במכוני הסרת שיער לצמיתות. אתם לא תהיו הראשונים ובטח שגם לא האחרונים. אמנם קיימים מכוני הסרת שיער שעדיין לא פתוחים לבצע הסרת שיער בפי הטבעת בגלל שהאזור מרתיע את המטפלים, אבל במכון "דניש קוסמטיקס" לא נרתעים משום חלק בגוף האדם.
 
ההכנות לקראת הסרת שיער בפי הטבעת הן: שלושה ימים לפני הטיפול צריך להקפיד להתגלח ויש להיזהר שלא להיפצע מסכין הגילוח. אסור בתכלית האיסור לבצע הסרת שיער בכל אזור בגוף על עור שרקמתו פגומה. לפני הגילוח צריך להסתבן פעם ראשונה ולשטוף את הסבון שנושא עמו את הפרשות וריחות הגוף במים זורמים ולאחר מכן לסבן שנית. רק לאחר שהאזור נקי ומכוסה בסבון הגורם להחלקה ולהקלה בגילוח, יש לגלחו. סבון ג'ל תינוקות (לא תחליב) מתאים ומומלץ במיוחד לאנשים רגישים. אנשים שמפתחים פצעונים לאחר הגילוח מומלץ לבצע את הגילוח לפני השינה ולאחר הגילוח יש להימנע מללבוש תחתונים. תחתונים בדרך כלל גורמים לגירוי ובנוסף מונעים אוורור. לאחר הגילוח צריך ללבוש בגד רחב, כמו שרוואל, או בוקסר. ביום הגילוח יש להימנע מלקיים יחסי מין, הגורמים להפרשות הגוף לחדור דרך נקבוביות השיער שעוד לא נאטמו מהגילוח.
חובה להגיע לטיפולי הסרת שיער בפי הטבעת ממש לאחר המקלחת !!!. חשוב מאוד להתקלח במים זורמים ולסבן את האזור היטב. מגבוני טישיו אינם מסירים מספיק טוב את שאריות הצואה, (אם יש) וכן הם אינם מסירים גם את ריח ההפרשות. אם לא מתרחצים לפני הטיפול, הדבר מורגש בחדר הטיפולים על ידי הריח המתפזר, כתוצאה מהמאוורר השואב את האוויר לצורך קירור הראש של המכשיר.
טיפול הסרת שיער בפי הטבעת מתבצע כשהמטופל נמצא בעמידה על ארבע, בתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשך 5 דקות בלבד. הפעם הראשונה בלבד יכולה לגרום לאי נעימות למטופל, אולם אחר כך מתרגלים.
אל תשכחו: "אתם לא הראשונים".
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים