דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> גברים הופכים להיות המין החלק
 

 

ברחוב בן יהודה בתל אביב שוקקים להם סלוני כלות ומספרות יוקרה בנשים שעתידן להיות נשואות ואילו החתנים, שעתידם להיות נשואים לנשים הללו, נשארים מחוסרי טיפוח. כך היה, אבל לא עוד!
 
מי שלא מחפש הסרת שיער לגברים ומחפש לו מקום להתפנק בו, ללא הרגשת בושה ושהוא נמנה עם המין הגברי, אז מתברר, ולא במקרה, שברחוב בן יהודה 185 נפתח ביוני 2011 סלון יופי לגברים בלבד בשם "גלאו – "Galeo המזמין את הגברים שהיו מופלים עד היום, לקבל פינוקים שישלימו את הפערים שנוצרו. הקונספט שבמכון זה, מציע טיפולי יופי ל"גברים בלבד" כגון: מניקור, פדיקור, מסג' לכפות הרגליים, טיפולי פנים, מריטת גבות וגם טיפול שלא כל כך הולם את העינוגים שמקבלים במקום - הסרת שיער בשיטת השעווה המכאיבה.
מה שהתחיל בשנים הראשונות של שנות ה 90 של המאה הקודמת בניו יורק, מילאנו ופריז ובכלל במדינות המערב, נוחת כאן בישראל באיחור. שלא תבינו לא נכון, שהגברים בישראל לא מטופחים, אלא אם הם הולכים להתפנק ולטפח את גופם, הם נוהגים לעשות זאת בהיחבא אצל הקוסמטיקאיות. אבל מה? שאצל האחרונות, הם נאלצים להיתקל במבטי הנשים השואלים ללא מילים: "מה העוף המוזר הזה מחפש פה?".
 
המכון מעוצב בריהוט כבד כהה, המרמז על עוצמת השיק הגברית וזאת על מנת לתת נוחות ושייכות למין החזק. העיצוב שבמקום נותן ספייס לגברים שמקבלים בו טיפול ובכך מאפשר מנת דיסקרטיות אחד מהשני, כמעין רצועת ביטחון.
מי שמבצע את הטיפולים, הם על טהרת המין הנשי וזאת בגלל שהחיבור בין המין הנשי לגברי, הוא יותר מקובל ומה גם שמטפלים ממין זכר עוד לא בהישג יד.
ב Galeo משתמשים בחומרי טיפוח לגבר המכילים ריחות של ארומה גברית, המאוכסנים באריזות שחורות, אפורות ולבנות. האווירה במכון Galeo מלווה במוסיקת רקע מרגיעה ומשרה נינוחות על המטופל. המכון מציע למכירה סיגרים קובניים ומוצרי טיפוח לגבר.
בפעם הראשונה שמגיעים למקום מתרגשים ומרגישים קיפאון של אי נעימות, אבל בהמשך מתמזגים ומפשירים.
למקום מגיעים לקוחות ישראלים הטרוסקסואלים חדשים, לקוחות ישראלים קבועים ותיירים.
כמובן שהמכון סוחף אליו את קהילת הגייז, אבל בעלי המקום, גלעד לוסטיג (33) ואביהו גרוצקי (52) מאמינים שעם הזמן, נושא הטיפוח הגברי ידבק מהר ברוב הגברים הישראלים.
 
המכון אינו עונה לצרכים של השלמת טיפוח הגוף לגבר בתחום הסרת שיער לצמיתות, כאשר את הנושא הזה תוכלו להשלים באופן דיסקרטי, מבלי להתחכך עם אנשים אחרים, במכון דניש קוסמטיקס המציע טיפולי הסרת שיער בגב, הסרת שיער בחזה ובבטן ועוד, במחירי שעווה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים