דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בחזה >> הסרת שיער בחזה לגברים במקצועיות ובזול
 
מי שמתכוון לעשות הסרת שיער בחזה ובבטן ו/או הסרת שיער בגב חשוב שיידע מהנתונים הבאים:
גוף האדם מכיל כמות לא מבוטלת של תאים והיא מגיעה לעשרות אלפי מיליארדים של תאים.
מעטפת העור המהווה כ 15% ממשקל גופנו, כוללת בתוכה את העור, השיער, הציפורניים, בלוטות הזיעה, בלוטות החלב ועוד.
על מנת ליצור מערכת של מעטפת איתנה, צריך הגוף ויטמין D שמשתתף בתהליך ספיגת הסידן באיברים המוזכרים לעיל וכן בספיגת הסידן בעצמות. רמת סידן מאוזנת בגוף תוכל לסייע על שמירת עצמות חזקות ועל בריאות השיער, העור והציפורניים.
 
מכיוון שגופינו אינו מסוגל לייצר ויטמין D , הוא נמצא בקבוצת החומרים המכונים "תוספי תזונה חיוניים" וישנה לגוף אפשרות לייצר אותו על ידי חשיפה לקרני שמש UVB, או על ידי בליעה כתוסף מזון.
הכמות שאנו זקוקים לה היא כמות מזערית מאוד, אך בלעדיה אין הגוף יכול לתפקד בשלמות.
שהייה, גם עם בגדים, של מספר דקות בשעת הצהריים, בהן היחס בין קרני  UVA לקרניUVB  הוא הגבוה ביותר, גורמת לגוף לייצר כמות סבירה של ויטמין D .
אם יושבים בתוך מבנה ליד חלון מואר בקרני שמש וחושבים שחשיפה זו תביא לייצור ויטמין D , אז טעות בידכם, כי הזכוכית חוסמת את מעבר קרני UVB.
רמת הספיגה אצל צעירים גבוהה כמעט פי 10 מאשר אצל מבוגרים בני 70+.
 
בשעת חשיפה לקרני שמש, קרני UVB נספגות בעור.
אנשים בעלי עור כהה סופגים כמות גדולה של UVB מאשר אנשים בעלי עור בהיר, מכיוון שהם בעלי פיגמנט כהה המכיל כמות גבוהה של מלנין. המלנין הוא חומר הסופג את קרני ה UVB ומגונן בכך על הגוף מפני סרטן. ככל שיש יותר מלנין כך קיימת הגנה מפני סרטן העור.
זו הסיבה שאנשים החיים ליד קו המשווה, הם בעלי עור כהה שגופם הסתגל לתנאי הטבע ולחסינות מקרינה מסוכנת.
לאחר ספיגת קרני UVB בחומר המלנין, המלנין משנה את צבעו לחום ותוצאת השיזוף היא ההוכחה האמיתית ביותר שיש לגוף את היכולת להגנה מסרטן העור.
 
למלנין שבתאי העור העליונים, (שכבת הקרנית של האפידרמיס), יש רמת ספיגה מוגבלת ולאחר שחומר המלנין רווי ב UVB עודפי UVB חודרים לתאים שמתחת וכך מתאפשר לגוף לייצר נגזרות של ויטמין D המאפשרות ספיגת סידן באברים וגם בשיער וגורמת להתחזקותו של השיער.
במקרה שרוצים לבצע הסרת שיער בחזה, או הסרת שיער בכלל, הדבר מתנגש עם הרצון להתיש את שורשי השיער בפעולת ההסרה.
לכן, בטיפולי הסרת שיער לצמיתות, מומלץ מאוד שלא להיחשף לשמש משלוש סיבות:
 
האחת שהחשיפה לשמש גורמת להתחזקות שורשי השיער.
 
השנייה שהחשיפה לשמש גורמת לשיזוף ולהשחמת העור -  עור שחום מהווה מקור ספיגת קרני אינפרא אדום ובכך "גונב" את הקרניים הללו, המיועדות בהסרת שיער לספיגה על השיער.
עור שזוף הוא עור בדרגת יובש גבוהה והוא מתייבש עוד יותר בטיפולי הסרת שיער, כך שלאחר הטיפול, סביר להניח שהעור יתקלף ותגרם כוויה למטופלים השזופים.
 
השלישית היא שהחשיפה לשמש גורמת, אם לא לשיזוף, לייבוש שכבת תאי העור העליונים – בהסרת שיער קרני אינפרא אדום הם קרניים מחממות ומייבשות עוד יותר את העור שמתקלף לאחר הטיפול.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים