דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער במפשעה >> הסרת שיער במפשעה לגברים
 
מי שטרם התנסה ב הסרת שיער במפשעה, לא יודע כמה הוא מפסיד וכל יום שעובר אינו חוזר. אפילו שהגילוח במפשעה עורך דקות ספורות במקלחת, הוא מהווה מעמסה ועוד שכמעט ברוב המקרים הגילוח גורם לפצעונים. אם בכלל אתה מתכנן איזושהי פגישה ומכין עצמך למערכת יחסים אינטימית, דע לך שבאם תגלח קרוב למועד הפגישה, כתוצאה מהגילוח הנקבוביות עודן פתוחות ולכן במגע מיני, או בהזעת יתר זמנית וגם בחיכוך עור בעור במפשעה, חודרים דרך הנקבוביות הפעורות חיידקים הנמצאים על העור שלך ושל בת הזוג (או בן הזוג) הגורמים לזיהום שמתבטא בפצעונים. אומנם תופעה זו חולפת תוך מספר ימים, אבל מראה של פצעונים הוא לא אסתטי ולעיתים מונע מלהיחשף עם בגד תחתון באופן כללי.
 
לידיעה כללית פעולת הגילוח או מריטה על ידי שעווה חולפים מהעולם המודרני ונראים מיושנים ופרימיטיביים והם מיועדים כיום רק למי שלא מתאים לו טיפולי הסרת שיער לצמיתות, כמו אנשים בעלי שיער בלונד וג'ינג'י.
המצב להיום הוא שעלות הסרת שיער במפשעה הוא כה נמוך שקניית קופסת שעווה עם הנייר החד פעמי, הכאב שמלווה למריטה, הלכלוך, הזמן והסרבול, עולים יותר. שלא נדבר על מקרים של צמיחת שיער הפוכה / מדומה (שנקראת פסאודו פוליקוליטיס - PSEUDO FOLLICULITIS).
 
במבנה השערה שעל גופינו מחובר שריר. במצב של קור ופחד השריר הזה פעיל וכשהוא מופעל השערות מזדקפות וסומרות ולכן שריר זה נקרא "שריר זוקף השערה". תפקיד שריר זוקף השערה הוא, בין היתר, להוליך ולכוון עת השערות בצמיחתן לכיוון הנקבובית. לשריר זה יש נטייה להיקרע במקרה שמורטים את השיער ביחד עם השעווה כנגד כיוון צמיחת השיער. קריעתו של השריר מסיתה את כיוון צמיחת השערה וגורמת לשערה לצמוח אל מחוץ לנתיב הנקבובית הרגיל.
כשנקבובית ריקה משיער היא מפנה מקום לחיידקים פתוגניים פולשניים הנמצאים מעל פני העור וממתינים לשעת כושר לחדור דרך הנקבובית הפנויה אל הקרע שנפרץ. חדירת חיידקים אלו מזהמים את האזור וגורמים לנפיחות ואדמומיות עקב פעולת מנע של הגוף ולמראה המכונה בפי כל - פצעונים.
 
אפשר למנוע את הופעת הפצעונים שנוצרו בפעולת הגילוח והמריטה על ידי המתת השיער. במקרה שנקבובית מגיעה למצב שאין בה כל שימוש, היא נאטמת באופן אוטומטי על ידי הגוף. המתת השיער מתבצעת היום על ידי הסרת שיער במפשעה לצמיתות בלבד והיא זו שגורמת לסגירתן ולאטימתן של הנקבוביות באופן תמידי וזאת מאחר, כנאמר, שאין להן כל תפקיד.
 
את המתת השיער ניתן לבצע על ידי הסרת שיער במפשעה בעזרת קרני אינפרא אדום המחממות את התאים וגורמות להם להרס. ככל שהורסים יותר תאים מונעים את השכפול וההתרבות הטבעית שלהם. השינוי בצמיחת השערות במפשעה הוא מהיר ומיידי מאחר שכתוצאה מהטיפול השיער נחרך ומתייבש. כתוצאה מההתייבשות השיער מתפורר ומתנתק מהשורש. הסרת שיער באינפרא אדום אפשר לבצע, הן ב שיטת הסרת שיער בלייזר והן ב הסרת שיער ב IPL.
בגלל שאזור המפשעה נחשב לאזור עדין ורגיש, קיימת בו רגישות גבוהה לנטייה לפיגמנטציה (נמשים).
מכיוון שקרן הלייזר חזקה מאוד היא גורמת יותר לפיגמנטציה ולכן העדיפות להסרת שיער במפשעה תהיה על ידי הסרת שיער ב IPL.
 
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים