דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לצמיתות >> מחירי הסרת שיער לצמיתות
 

 

אל תיתנו שיעבדו עליכם ואל תשלמו מראש את הכסף. האם הייתם חוזרים עוד פעם למסעדה שהאוכל בה לא השביע את רצונכם? תארו לעצמכם שאתם יושבים שוב באותה המסעדה כי שילמת מראש לעשר ארוחות. אתם סבלתם כבר פעם אחת, השירות לא היה טוב ועל האוכל אין מה לדבר. אתם יושבים ובוהים באותו התפריט ובגלל ששילמתם לעשר ארוחות אתם צריכים להזמין את מה שאתם לא אוהבים.
 
אם אתם לא מתפשרים במסעדה, שדרך כלל משלמים עבור ארוחה אחת בלבד, אז למה אתם מתפשרים ב הסרת שיער לצמיתות?
אתם הלקוחות ואתם צריכים לשלוט על הכסף שלכם. אפילו היום כשרוכשים מוצר חשמלי, כמו מקרר למשל, או דבר פעוט כמו בגד, יש בידיכם לבטל את העסקה ולעומת זאת בטיפולי הסרת שיער לצמיתות, אם שילמתם מראש, אין ביכולתכם לחזור בכם.
לא מעט אנשים הגיעו לדניש קוסמטיקס לאחר ששילמו מראש במכונים אחרים והפסיקו שם את הטיפול, והכסף? הכסף נשאר אצלם. אל תהמרו על הכסף שלכם בכל הנוגע לטיפולים הקשורים למראה שלכם וקשורים פיזית לגופכם.
 
לא משתלם לסגור עסקה במכונים הגדולים ורצוי ללכת למקום קטן יותר ששם תקבלו יותר תשומת לב. הטיפולים במכונים הקטנים יותר מקצועיים, דיסקרטיים וזולים בהרבה מאשר במכונים הגדולים.
כדאי להתנסות ולהתחיל במספר אזורים מצומצם ואם נוח וטוב לכם, המשיכו לאזורים אחרים. המשפט "תפסת מרובה, לא תפסת!" נכון מאוד בהקשר לטיפולי הסרת שיער לצמיתות.
קחו לדוגמא את הסרת שיער בשעווה – בשעווה משלמים פר טיפול בודד. האם שמעתם שמישהו משלם שעווה בעבור מספר טיפולים?
רק במקרים בודדים, כשעסק מסויים יוצא במבצע משתלם ומאוד מוזל, כשהסכום נמוך מאוד, אפשר אולי להמר, כי ההפסד, במידה ולא תהיו מרוצים, הוא זעום. אבל ללכת על אזורים רחבים שעליהם המחיר לא קטן, זה הימור גדול מידי.
הכסף שלכם לא נופל מהשמים ולכן לא כדאי לכם ללכת על בטוח בצורה עיוורת וזאת בגלל שחייכו אליכם ולכבודכם, לפני שסגרתם עסקה, או שהעיצוב של המקום היה עם ריהוט משגע.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים