דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער לגברים >> הסרת שיער לגברים בפין ובאשכים - פואש
 
רובם של הגברים מטפחים את המפשעה שלהם. חלקם מגלחים באופן קבוע וחלקם, בעלי האומץ והסיבולת לכאב, מסירים את שיער הערווה בשעווה. את השיער באזור האינטימי של המפשעה אפשר להסיר בקלות וללא כאב בשיטת IPL, אלא שאין כיום מכונים שמסירים שיער במפשעה גם פין ובאשכים.
בזמנו, מכון דניש קוסמטיקס נמנה בעבר עם מכונים אלו ולא בגלל המבוכה, אלא מכיוון שהפין והאשכים מהווים איבר רגיש ועד שהמכון לא למד על האיברים האלו כדי להיות בטוח שלא יגרם נזק, לא בוצעה הסרת שיער בפין ובאשכים.
מסתבר, שהפין והאשכים אצל הגבר, הם אברים שבתקופה העוברית היו השפתיים והדגדגן בעובר הנקבי, עד שהעובר קיבל את סוג המין וההיפך. האשכים במין הזכרי, הם השפתיים במין הנקבי והפין במין הזכרי הוא הדגדגן במין הנקבי. אם נשים מסירות שיער בשפתיים (מפשעה ברזילאית), אז גברים יכולים להסיר שיער באשכים. בדגדגן אין שיער ולכן אין סיבה למסיבה, אבל בפין יש שיער, אמנם לא אצל כל הגברים, ואפשר להסיר ממנו את השיער באופן מבוקר יותר ומבלי לגרום נזק.
 
הסרת שיער לצמיתות מתבצעת על ידי חום ואברי המין עמידים בטמפרטורה מסויימת, לדוגמא, במים חמים במקלחת. כשמבצעים הסרת שיער ב IPL ניתן לשלוט על רמת החום של ההבזק הנפלט מהמכשיר. לכל גבר יש רגישות שונה לחום ולכן מבצעים את הטיפול בעוצמה המתאימה לו.
חלקו התחתון של הפין, פחות רגיש לחום מאשר בחלק הקרוב לראש הפין והאזור התחתון של האשכים רגישים יותר לחום מהאזור העליון.
 
כשגברים מתקשרים למכון על מנת לבצע הסרת שיער במפשעה, רובם נתקעים ולשונם נדבקת לחיכם כשהם צריכים לומר את המילים, פין ואשכים ולכן דניאלה, בעלת המכון המציאה לכבודם את המילה "פואש", שאינה מזכירה ולו במעט משהו שקשור לאברי המין.
פואש היא מילת קיצור לפין ואשכים.

פיןואשכים
 
אם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער במפשעה הכולל פין ואשכים, פשוט תאמרו מפשעה ברזילאית ואם אתם רוצים להסיר שיער רק באיברי המין תאמרו הסרת שיער בפואש.
 
 
" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "
 
כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים