דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> הסרת שיער לתרנגולת
 

 

הסרת שיער לתרנגולות הוא פרי המצאה תוצרת ישראל שמביאה את השאלה על הפרק, האם פיתוחה של המצאה זו, תביא בסופו של דבר להמצאת בריות אדם ללא שיער ?
בתאריך 15.02.2010 הופיע לראשונה בערוץ החדשות של הבוקר פרופסור כהנר, עם יצור שהחזיק בידיו ושנראה דומה לתרנגולת מכובסת ובשורה חדשה שגורה מפיו.
צוות של חוקרים, בראשותו של פרופסור כהנר מהפקולטה לחקלאות שבאוניברסיטה העברית שברחובות, פיתחו זן חדש של תרנגולות חסרי נוצות.
היצור המסכן, שדוחה לכל הדעות, נראה שיצא ממפעל יצור שמיכות וכריות של פריד, לאחר שמרטו את נוצותיו לצורך מילוי כריות ושמיכות פוך דשנות. אלמלא היתה התרנגולת שאחז בידו זזה, היתה נראית כמו שאנו רגילים לראותה: לאחר שנפחה את נשמתה, עירומה ומונחת על הקרש חיתוך שבאטליז.
 
אומנם הפיתוח יילד תרנגולים ותרנגולות כשגופם במימדים קטנים יותר, לעומת הזן המוכר לנו כיום, אולם לא רחוק היום, שיצליחו להגיע לפיתוח של עופות עבות בשר, שישתלם מבחינה כלכלית למלא לנו את הצלחת.
פרופסור כהנר טוען שהפיתוח הוא תולדה של התחשבות לסבלן של התרנגולות לחום הנגרם לעופות כתוצאה מהצפיפות בלולים, כביכול, האומנם ? אז מה, האם יהיה פיתוח לתרנגולות הסובלות מקור בחורף לתרנגולת עם פרווה ? ועוד  הפרופסור הצטדק בכך שהתרנגולת "הלבנה", היא גם המצאה, והיא גם פרי פיתוח ישראלי, ושתרנגולת "לבנה" לא תמצאו בשום מדינה אחרת, וכמו שהתרגלנו לצבע, נתרגל גם לעירום.
או, שמא הפיתוח הוא תולדה של רצונו של הפרופסור לתת לנו בריאות יותר טובה, מאחר שעורה של תרנגולת עם נוצות הוא שמן יותר ובשרה ללא הנוצות רזה הוא יותר.
 
למה הסרת שיער לתרנגולת ?
 
האמת ההגיונית היא, שהיזמות החלה בעקבות ההשקעה הכספית המרובה הקיימת במריטת הנוצות של היצור העלוב והזול על שני הרגליים, שקיבל יחס משפיל שכזה. תחשבו בין היתר, על הכמות העצומה והאדירה של העופות שמגדלים פה בארץ כדי לספק לנו את התיאבון. כמה קילוגרם של עוף, כל משפחה ישראלית ממוצעת צורכת. ועכשיו תבינו איזה חסכון גדול תביא תגלית הסרת שיער באינפרא אדום לתרנגולות לכיסם של המשווקים.
 
עד היום קיבתו של האדם עיכלה את בשר העוף. האם ההתעסקות במבנה הגנטי של בעלי החיים עלולה להשפיע על הגנטיקה של בני האדם, הניזונים מהם ולהפוך אותנו ליצורים מוזרים ? זאת נדע רק לאחר מספר דורות ולאחר אכילת העופות חסרי הנוצות.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים