דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ב IPL >> הסרת שיער ב IPL - כלל לא כואבת
 

 

הסרת שיער ב IPL נוצרה מדרישות האדם שרכש מהסביבה בה גדל וקבע את מודל היופי העצמי שלו שבעיניו מודל זה הוא המושלם ביותר.
ניתן להתרגז על כך שאנו כל כך מושפעים מהמדיה הטלוויזיונית, מהעיתונות או מהסלבריטאים בעלי הגוף המושלם שלהם, אולם כלום לא יעזור לנו בפועל אם אנחנו לא מסופקים מהדמות המשתקפת לנו במראה כשאנו מביטים בה. אחד הדברים שיש עליהם הסכמה כללית משותפת הוא נושא השיער הלא רצוי. ומי שחשב שקשה להיפתר משיער לא רצוי, לא נמצא בעידן של היום ובטח לא בכדור הארץ, אז כדאי שינחת, יאזן ויתאים עצמו לעידן בן זמננו. בתקופה העכשווית כולנו רוצים להיות חלקים לצמיתות ולא להיות טרודים מהשיער הלא רצוי על הרגליים, על הגב, על החזה, על הידיים ובשאר האזורים שעל גופינו. עבור נשים בכלל מדובר בסלידה משיער, חוץ מעל הראש, בכמעט בכל אזורי הגוף ועבור גברים שלא נשארו מאחור, מדובר ברובו על שיער באזורי הגב, החזה והבטן.
אז כדאי ורצוי מאוד לא לדחות את נושא הסרת שיער בגלל שככל שאנו דוחים את הטיפול, כך אנו דוחים את התקופה של ההנאה. לא משתלם לדחות מכל סיבה ובטח גם לא מהסיבה הכלכלית אם מוצאים שיש בשוק מחירים המתאימים לכל כיס.
 
למזלנו ישנה רק שיטה אחת להעלמת שיער לא רצוי והיא מתבצעת באמצעות הסרת שיער באינפרא אדום. באינפרא אדום קיימת אפשרות בלייזר או ב IPL רק צריך לבחור. לאחר קבלת ההחלטה, אנחנו יכולים להפסיק לחשוב על הבעיות של השיער הלא רצוי, שמתחיל ממבוכה וביטחון עצמי נמוך, למי מאיתנו שסובלים מכמות גדולה במיוחד של שיער ועד המטלה התמידית שבפעולת הסרת שיער באופן תדיר בשיטות דביקות וכואבות שנותנות פתרון לטווח הקצר בלבד. כיום הסרת שיער בלייזר או הסרת שיער ב IPL, אינן שיטות הסרת שיער ששמורות רק לעשירים.
גם ילדות שמתקיימות מבייביסיטר יכולות להרשות לעצמן את הטיפולים, מפני שהם אינם יקרים ומתבצעים בשיטות הטובות ביותר שקיימות בשוק החופשי.
הסרת שיער בלייזר ו הסרת שיער ב IPL אינן הדרכים היחידות להסרת שיער, אבל הן בהחלט היעילות ביותר והנוחות ביותר. אלו הן שיטות שאחריהן גופנו נשאר חלק לאורך זמן ולא מתקבלות התופעות הידועות של אדמומיות ושל שיער שגדל מתחת לעור וכדומה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים