דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בחזה
הסרת שיער בחזה          
 

 

בשנים האחרונות האופנה מכתיבה חזה (וגם מחשוף) חלק ונטול שיער ולכן התחלנו לראות יותר גברים המגיעים לטיפולי הסרת שיער בחזה אצל הקוסמטיקאיות, או במכונים.
בעקבות סקרי דעת קהל שנערכו בגברים בלבד, על ידי מכונים רפואיים בארץ, בתחום הסרת שיער באינפרא אדום, החלו לפתח מכשירי הסרת שיער המבוססים על טיפולי IPL  בגלל שהגיעו למסקנה חד משמעית כי הסרת שיער באינפרא אדום במכשירי IPL, הן המוצלחות, המהירות ביותר והמתאימות ביותר עבור גברים.
 
הסיבות שנתגלו מהסקר והביאו למסקנה זו הן, האחת: בגלל שלגברים, בהשוואה לנשים, אין מספיק סבלנות והם מעוניינים לראות תוצאות מידיות ובגלל שהסרת שיער בלייזר לוקחת לפחות חמש שנים, מכשירי IPL מקצרים להם את הדרך.
 
הסיבה השנייה: היא הכאב. מי שכבר חווה הסרת שיער בלייזר מודע לכך שעוצמת החום היא כל כך גבוהה שהיא גורמת לכאב בלתי נסבל המצריך משחות מאלחשות. אבל בניגוד לכך, במכשירי IPL  הקרניים מפוזרות על שטח רחב יותר ולכן הסרת שיער ב IPL אינה גורמת לכאב ולכן נחשבת ל הסרת שיער ללא כאבים.
 
וסיבה שלישית: לא פחות חשובה היא בתחום הפיננסי. הטיפול הרבה יותר יקר בלייזר וגביית הכסף בטיפולי לייזר מתבצעת מראש, דבר הפוסל את האופציה לבטל עסקה – גם להיום עם החוק החדש, הוא אינו כולל עסקאות בתחום הרפואה אם הלקוחות התחילו כבר לקבל את הטיפול.
 
סיבה רביעית: במקרה, שלא נדע, ונגרמת כוויה בלייזר, היא כוויה בלתי הפיכה – לכל החיים, לצמיתות בגלל שקרן הלייזר חודרת לשכבת עור פפילרית שם נוצרים התאים וגורמת להקפאה והצטלקות קבועה.
ב IPL הכוויות הן בעור העליון בלבד, בדומה לשיזוף יתר הנגרם במהלך חשיפה לשמש שלאחר מכן העור הניזוק מתקלף ונושר.
 
סיבה חמישית: היחס והשירות שניתנו לאחר התשלום ובהמשך הטיפולים היה בלתי נסבל אצל מרבית מהמטופלים, דבר שגרם להרבה מפחי נפש ובקשות רבות של ביטולי עסקאות בבתי המשפט שלבסוף נכשלו.
 


 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים