דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער ב IPL >> הסרת שיער ב IPL = הסרת שיער ללא כאבים
 

 

אין כל כך הרבה אפשרויות לקבלת הסרת שיער ללא כאבים ואין צורך לחפש מידע על מנת לבחור את סוג השיטה. האפשרות ללכת על הסרת שיער בלייזר היא כלל לא רלוונטית, בגלל שהיא נחשבת למכאיבה ביותר. האפשרות שנשארת כהגדרה "ללא כאבים" היא אך ורק על ידי הסרת שיער בקרן אור, אלא אם כן אתם רוצים להמשיך להסיר שיער בגילוח או במשחות גילוח שהם היחידים שלא גורמים לכאב, אבל הם לא מהווים הסרת שיער לצמיתות.
הסרת שיער ב IPL היא השיטה שבעבר כונתה "קרן אור" שללא ספק, המכאיבה פחות, אם בכלל.
העובדה שקרן אור פולטת מהלומת אור חזקה מביאה להארת שטח המטופל ובכך גורמת לזיהוי ואבחון עצמים יותר טוב ובמקרה שלנו מדובר בשיער על גבי העור.
 
רוב המכונים ובעיקר מכוני הלייזר מבטיחים לכם הרבה מאד דברים, אבל חוץ מההיבט של המחיר המוצע, חשוב לבדוק איזה נזק זה עושה לגוף כמו: כאב, כוויות וצלקות בלתי הפיכות.
מומלץ לבדוק היטב את המכון בו אתם מעוניינים לעשות הסרת שיער, לא רק מבחינת המחיר, אלא מבחינת המחיר הכללי והסופי שהטכנולוגיה שתבחרו בטיפולי הסרת שיער לצמיתות ללא כאבים, עד לקבלת התוצאה הרצויה.
קחו לדוגמא שמבין כלל ה מכשירים להסרת שיער, שרובם מיוצרים בישראל שמובילה בתחום הסרת שיער, המכשיר הטוב ביותר, לא רק בארץ, אלא בעולם כולו, הוא מכשיר דרמו פלאש - Dermo Flash . מעטים המכונים המחזיקים במכשיר זה בגלל מחירו הגבוה.
מכשיר דרמו פלאש פועל בשיטת הסרת שיער ב IPL . על ידי מהלומת אור שהמכשיר פולט, ואין בעולם משהו הדומה לעוצמת האור שהוא מייצר, הוא נבדל מאחרים במזעור הכאב, עד לכדי אפס.
ככלל, מכוני הלייזר אוסרים על המטופלים להיחשף לשמש ולכן בתקופת הקיץ לא מבצעים בלייזר כמעט טיפולים, למעט למטופלים הנמנעים מחשיפה לשמש, או באזורים מוצנעים שלא מקבלים בכלל חשיפה לשמש, כגון מפשעה, בית שחי וישבן.
הטיפולים בלייזר הם אחת לשלושה חודשים וכך הם מדלגים על הקיץ. אגב, לקוחות שהתקבלו במכונים, מספרים שהם לא מצליחים לקבוע תורים, משהו שדומה לשירות שאנו מקבלים בחברות הסלולר. הפרסומים שאתם שומעים ברדיו בתקופת הקיץ, הם לטיפולי הסרת שיער ב IPL שמכוני הלייזר רכשו לאחרונה. ובנוסף הם מחתימים את המטופלים על חוזה שקיים בו סעיף שהמכון מסיר ממנו את האחריות במקרים של כוויות כתוצאה משזוף. מכשירי הסרת שיער בקרן אור לא גורמים לכאב ולא לכוויות ולכן ישנה את האפשרות לטפל גם לבעלי עור רגיש או כהה, בכל חלקי הגוף. בזכות העובדה שהסרת שיער ב IPL אינה מכאיבה, הטיפולים במכשירים הפולטים הבזק אור אינם מצריכים גילוח (רק בטיפול הראשון) כהכנה, או שימוש במשחות אילחוש.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים