דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> המלצות להסרת שיער >> הסרת שיער מבצעים – ליאת ע. ממליצה
 

 

שלום רב,
שמי ליאת מרמת גן ואני ממליצה בחום על דניש קוסמטיקס, מכון ל הסרת שיער באזור השרון, וזאת כמובן בזכות יחסה הנפלא של דניאלה – המטפלת והמנהלת של דניש קוסמטיקס.
דניאלה "קנתה" אותי כבר בשיחה הראשונה בכך שהפגינה ידע רב בתחום, אכפתיות, סבלנות ומעל הכל היא אמינות.
אני חייבת לציין שאני בעלת עור צהבהב ושיער פלומתי שזהו שילוב שידוע כבעייתי ולכן חיפשתי הרבה מאוד זמן מקום שייתן לי הרגשה של נינוחות וביטחון שכן כידוע לכולכם הסרת שיער במקומות מסויימים יכול להיות מעט מביך ולכן מאוד חשוב בטיפול מסוג זה להתחבר ולהרגיש בנוח עם המטפלת שלך.
כמישהי שעושה אזורים נוספים בלייזר בחברה מאוד מוכרת אני ממש שמה לב להבדלים.
לא אחת חזרתי עם כוויות וסימנים הביתה וזאת בשל העובדה שכל פעם יש לך מטפל אחר ואף אחד לא באמת מכיר אותך ועוקב אחר ההתקדמות של הטיפול ותוצאותיו.
לעומת זאת אצל דניש קוסמטיקס דניאלה היא היחידה שמטפלת בך, היא מכירה אותך, היא עוקבת אחר הטיפול של כל אחד ומתייחסת אליו ברצינות ומפנה עבורו את הזמן הדרוש כדי לתת את הטיפול הטוב ביותר וזה נותן הרגשה ממש טובה שכן יש תמורה בעד האגרה.
כמו כן, דבר נוסף שראוי לציין הוא שבדניש קוסמטיקס אין דבר כזה שאתה ממתין לטיפול, דניאלה כל כך מסודרת ואכפת לה מהזמן שלך ולא רק מהזמן שלה, בניגוד למכונים אחרים שלעיתים למרות שקבעת תור את מוצאת את עצמך מחכה לפעמים גם שעות.
בשל כל הסיבות שלעיל וכמובן בזכות הטיפול הטוב והמסור של דניאלה אני ממש מרגישה ברת מזל שהגעתי לדניש קוסמטיקס.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים