דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> כתבות וסיפורים >> הסרת שיער בראשו של ג'ון טרבולטה
 

 

הסרת שיער ניכרת כבר בראשו של ג'ון טרבולטה והיא מתנוססת גם בסרטו האחרון: "מפריז באהבה". בסרט זה, הוא מככב בתפקיד סוכן חשאי קירח ושהעפילה על השמנת היתר בסרט "הירספריי", שם גילם תפקיד אישה רחבת מימדים וגם בתקופה בה דיבב את הסרט "בולט".
תכונתו הבולטת יותר של טרבולטה, היא להפוך חסרון קיים ליתרון ונראה שאכן, גם בסרט זה הוא לא נכשל.
הסרת השיער לגברים המככבת לראשו, פורסמה גם בכלי התקשורת והוכיחה שהבלורית שהייתה לו ושכיכבה בסרט "גריז", ביחד עם השיער בעל הקוקו בסרט "ספרות זולה" הם נחלת העבר. המצב להיום הוא שטרבולטה משתמש בתחליפים מלאכותיים ושלא כל כך נראים טבעיים. לא ניתן להבחין באם פאה מונחת לראשו, או שמא עבר השתלת של שיער. באחד מהראיונות שנתן, בעוד המצלמה מבצעת קלוז אפ לקרקפת שלו, ניראה ניצוץ של ברק יתר שנובע ממריחת גריז ושגם לא כל כך הולמת את גילו.
טרבולטה שנולד ב 18 לפברואר 1954 חוגג בימים אלו 57 שנים להולדתו. בסרטו החדש יחסית, "מפריז באהבה" הוא מוכיח שהוא אף מסוגל לרוץ על גגות וגם לחסל כנופיות. מפיק הסרט: לוק בסון והבמאי: פייר מורל לא ציפו כלל ליכולות על ולפעלולים בגילו, אולם מסתבר שטרבולטה הפתיע אותם כשנעזר ביכולות הכוריאוגרפיים והתנועה שלו, שכנראה נשארו בו מהתקופה ששיחק בסרט "גריז". טרבולטה מתאר בראיון שארגן לקידום הסרט, כי ביצע את הפעלולים על פי ספירה במקצב של שמונה: לאחר ספירה של אחת שתיים שלוש, מבצעים סיבוב, ברביעי חובטים מכה, כשהתרגיל מסתיים בשמונה.
 
הסרט "מפריז באהבה" שיצא ב 2010, מראה ניצנים דומים לסרט "מרוסיה באהבה" של ג'יימס בונד. אלא שכאן הופך הסוכן חשאי להיות אלים מאוד וחסר נימוסי דרך ארץ, המובילים אותו להתנקש בכל דבר שזז.
הסרט "מפריז באהבה" מספר על פקיד מתוסכל, בשם ריס (ג'ונתן ריס מאיירס), שעובד בקונסוליה האמריקאית שבפריז.
ריס מתאהב בצרפתייה יפיפייה ממוצא פקיסטני. כשריס מפלס את דרכו בסולם הדרגות לסוכנות CIA , הרגלי היום יום של חייו מופרים לאחר שנדרש לשמש בן לוויה לצ'ארלי ווקס (ג'ון טרבולטה), הפועל כסוכן מטעם CIA . צ'ארלי ווקס הוא טיפוס חם מזג, עם אצבע קלה על ההדק. צ'ארלי פועל בנחישות ובהתמדה ומממש סדרת חיסולים של מנהיגי טרור מוסלמים, החיים ופועלים בצרפת, שידם נגועה ומוכתמת בפשע ובסמים.

בחיי היומיום, ג'ון טרבולטה מתנהג בצניעות ולא שופך אגו, כשאר הכוכבים. הוא מתנהג בנימוס ובג'נטלמניות ומרבה לחייך וללחוץ ידיים. ג'ון טרבולטה מפזר קסם במבטי עיניו הכחולות, החודרות עמוק אל תוך הלב.
קצת מעט לאחר תום סדרת הצילומים, איבד ג'ון טרבולטה את בנו הבכור, ג'ט בן ה – 16. ג'ט נמצא באמבטיה לאחר שמעד בגלל פרכוסים ונחבט בראשו. האסון קרה בעת שהמשפחה חגגה את ראש השנה בבית הנופש שלהם בבהאמס.
ג'ט סבל, מזה שנים מספר מפרכוסים ממחלה שנגרמה עקב הרעלת חומרי ניקיון. כשהובהל לבית החולים באותו האסון, הוא צולם על ידי אחד מהפרמדיקים, שניצל את המצב לרעה. הפרמדיק איים בסחיטה שאם לא ישלמו לו, הוא יפנה לעיתונות ויפרסם את התמונות שצילם. בסופו של דבר, העניין הושקט וטרבולטה הבהיר קודם לראיון על המקרה, שלא ימסור פרטים כלשהם בנושא.
 
בדומה לסלבריטאים אחרים, לאחר ששמע ג'ון טרבולטה על רעידת האדמה בהאיטי, הוא לא היסס ופעל במרץ להושיט עזרה. טרבולטה דאג למלא את מטוסו הפרטי, שידוע כגדול מידות, במלאי של מזון וגם בציוד רפואי שסופק ונשלח לו מבית חולים, ישירות לביתו שבפלורידה. טרבולטה הטיס אותו מפלורידה להאיטי כשתכלית המטרה היתה, להקים בית חם ליתומים ששרדו מהאסון. למרבית הצער, לאחר הקמת בית היתומים, התברר שמרבית הילדים, לא שרדו את הרעידה והוא נאלץ לפרק את בית היתומים שבנה ולהקימו מחדש במקום אחר, מקום בו נותרו ילדים רבים ללא קורת גג וללא אמצעי מחייה.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים