דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער באוזניים >> הסרת שיער באוזניים בקלי קלות
 

 

איך זה שעד להיום הסרת שיער באוזניים לא היתה הפופולארית ביותר בקרב הגברים, זאת תדעו רק לאחר שתנסו. היא אפילו פחות כואבת מלמרוט את השיער בפינצטה. ואם מדברים על מריטת שיער באוזניים בפינצטה, אז אתם הגברים המנוסים יודעים שזה עובד כך: אתם מחזיקים את המראה ביד ימין היד החזקה והמתמרנת, בערך בגובה האוזן בצידי הפנים ומכוונים את המראה, כך שתצליחו לראות את האוזן השמאלית. את הפינצטה אתם אוחזים ביד השמאלית, היד שלא כל כך מתפקדת. עכשיו מתחילה פעולת הקורדינציה בין פזילת העין הצופה במראה למפגש הפינצטה עם השערה. משחק זה דורש מיומנות. חבל על הזמן. עד שתצליחו למרוט את כל השיער, כבר לא יישאר לכם דם ביד שהתעייפה מכבר. עכשיו כשסיימתם צד אחד, התחילו בצד השני.
לעומת זאת, הסרת שיער באוזניים היא משחק ילדים. גם מהר, גם לא כואב, גם זול וגם לצמיתות.
מכיוון שה מכשירים להסרת שיער הקיימים בשוק, אינם יכולים להסיר שיער באוזניים בגלל גודל הראשים הקיימים, רוב המכונים לא מציעים את האזור הזה לשיווק, אולם תתפלאו שקיים מכשיר כזה בשוק כבר יותר מעשר שנים.
במכון דניש קוסמטיקס מיומנים בטיפולי הסרת שיער באוזניים והמטופלים מהווים את השופר העיקרי בהפצת הטיפול.
אצל גברים הטיפול כדאי מגיל 35 לכל המאוחר, מאחר שלאחר גיל זה, עלולות להופיע שערות לבנות במפתיע וכל שערה כזו, דינה להימרט אך ורק בפינצטה, מאחר וטיפולי הסרת שיער באוזניים עובדת רק על שיער כהה. לפעמים צבע השיער באוזניים נראה חום בהיר, אבל נושא גם פיגמנט לבן שעוד לא השתלט ועובדה זו כבר פוגעת ביעילות הטיפול, לכן אל תחכו לרגע האחרון, כי אז כבר מאוחר מדי.
 
הסרת שיער באוזניים מתבצעת במכשיר דרמו פלאש והתוצאות מדברות בעצמן – טוב יותר מראה עיניים משערות באוזניים.
 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "

 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים