דניש קוסמטיקס  
 

דף הבית >> הסרת שיער בבטן
הסרת שיער בבטן          
 

 

הסרת שיער בבטן מבוצעת על ידי סדרת טיפולים, בעזרת מכשיר חדשני ביותר, המסוגל להגיע לתוצאות של הסרה מוחלטת של כל השיער, בתנאי שהשיער אינו מכיל פיגמנט צהבהב, או לבן. שלא כמו בטיפולי הסרת שיער בלייזר, כי התוצאה במכשירי לייזר מביאה לתוצאות של עד 80% בלבד, בגלל שקרן הלייזר אינה פועלת על שיער פלומתי.
קיימים בשוק מגוון מכשירים הפועלים באותה טכניקה של הבזקי אור (IPL) המבוצעים באינפרא אדום, כמו קרן הלייזר, אולם בשיטה של המכשיר שבמכון, קרן האינפרא אדום מפוזרת על שטח גדול יותר, כך שהטיפול יהיה יותר אפקטיבי וישפיע גם על השיער הפלומתי.
רבים הם המכשירים הנמכרים בגרסאות חדשות ומתקדמות יותר, כביכול, אולם כולם עובדים באותה השיטה ולרוב רק המארז והלחצנים שונה.
הציבור אוהב שינויים וחידושים וכשאין מה לחדש והלחץ והתחרות גדילה, משנים את הגימיק השיווקי ואת מראה המכשיר וכמובן מחליפים לו גם את השם וכל זה הוא תהליך של תכסיס פרסומי מוכר ומקובל.

הסיכויים להצלחת הסרת שיער בבטן תלויה בהתמדה של הלקוחות בהגעה לטיפולים. אין פה ניסים ונפלאות וצריך להיות סבלניים מאוד. עקב ניסיון רב השנים של דניש קוסמטיקס בתחום זה, ההצלחה והתוצאות נראות ומתקבלות די מהר, כך שבדרך כלל תוך מספר חודשים מועט ניתן להגיע להפחתה של כמותהשיער באופן המתקבל לדעת.
החשוב ביותר, כמו שהוזכר הוא להתמיד בטיפולים. התוכנית המומלצת מתפרסת על תקופת זמן ולא על מספר הטיפולים. אם תעקבו ותחקרו בנושא מספר הטיפולים, תיווכחו לדעת שהוא משתנה בין מכון למכון ולא בגלל סוג המכשיר, אלא בגלל חוסר הבקיעות בנושא. אם מבטיחים לכם את מספר הטיפולים הדבר לא מרמז על מקצועיות, אלא להיפך. גוף האדם הוא מורכב ביותר ומצבו משתנה עקב תזונה ופעילות ולכן יותר נכון להגיד שטיפולי הסרת שיער מובטחת כאשר עוברים תקופה מסויימת. ובנוסף, התקופה שונה גם בין גברים לנשים ובין גילאי המטופלים. כך למשל נערים ונערות יעברו תקופה ארוכה יותר הכוללת את תקופת ההתבגרות שנתונה לשינויי הורמונים וגם חלק מהתקופה שלאחר היציבות ההורמונאלית.
לרוב, השיער שיתקבל לאחר תקופת טיפולים של כ תשעה חודשים יהיה שיער דק וצריך להמשיך את הטיפולים עד יעברו לפחות שמונה עשר חודשים.
בסדרת הטיפולים, המרווחים בין טיפול לטיפול מתארכים וזאת עד לקבלת תוצאה שהצמיחה לא תחזור שנית, אפילו אם יהיו שינויים הורמונאליים בעתיד.
 
מומלץ לגברים לבצע את הטיפולים בטרם שניראה לעין שהשיער מתחיל להאפיר. השיער מתחיל להאפיר עוד לפני שהעין מזהה את הפיגמנט. בהתחלה הפיגמנט הלבן מצוי בריכוז כל כך נמוך שהעין אינה מזהה אותו, וכשהוא בריכוז גבוה אז הטיפול כבר אינו אפקטיבי.


 
 
" דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד "
 
 

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
לייבסיטי - בניית אתרים